Trilletur i bergen (juli)

poda

Flørter med forumet
Tenkte å lage en ny tråd ang ny trilletur på oss jenter:-) Hva er stemningen folkens? jeg tenker neste uke en gang? f eks tirsdag 17 juli kl 12?
Hva sier folk til det? Skrik ut om det ikke passer og gjerne med forslag om hvor man skal gå. og om været er skikkelig fælt og grått så kan vi jo alltods søke ly på en kafe;-)
 
Alt passer for min del, MEN, vi har ikke faste spisetider enda, så det er mye mulig jeg må sitte og mate henne klokken tolv ;p

Når vi går tur går vi rundt Nordnes. Gjennom parken og opp forbi Klosteret. Ikke den lengste turen med tanke på at vi bor ved Tinghuset, men jeg har astma, så det funker ikke med så lange turer.
 
om man finner ut at man er midt i matingen så er det jo bare ¨sende en melding, så lenge ingen av oss har dårlig tid:-)
 
Hei

Jeg vil gjerne være med på en trilletur. Syns det er kjekt å treffe andre. Dagene har ofte en tendens til å bli veldig like. Er Åpen for tur de fleste steder:)
 
Så koselig. bare å hive seg på på tirsdag:-)
 
Jeg må se ann litt, vi er midt i ferien og tar ting litt på sparket, men om vi er hjemme blir jeg med :)
 
Men jeg har sneket meg inn fra mars gruppen. Der skjedde det ikke så mye. Så håper det går fint:)
 
går selvfølgelig heeelt fint! vi har en fra mai som egentlig skulle være med men som ikke kunne denne gangen så det er null problem;-)
 
Har vi et sted vi skal møtes? Litt greit og avtale det snart siden det nærmer seg:) Også er det litt lettere å planlegge reasten av dagen når jeg har et sted:)
 
Kan vi ikke si blå stein kl 12? Så kan folk tenke litt på hvor de vil gå??:-)
 
Kan vi ikke si blå stein kl 12? Så kan folk tenke litt på hvor de vil gå??:-)
 
Ja, vi kommer hvertfall. Nr mitt er 91311704. Så satser vi på fint vær:)
 
   Vi må melde avbud. Lillegutt har så mageknipe. God tur jenter
 
Håper dere hadde en fin tur i dag!?
Jeg ligger rett ut med feber og superverk i kroppen, og orker knapt å gi minstemann mat.
Men jeg håper jeg får bli med på neste tur dere skal ha.
 
Det var kjempekoselig men vi holdt oss under tak siden været ar så ustabilt. og godt var det for det kom et par skikkelige regn skurer:-) men koselig var det:-)
 
jeg er med fra og med neste uke for da er ferien over og mannen på jobb og eldste gutten i bhg:)
 
Back
Topp