Trilletreff hos Cappelen Damm

GitteW

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
I dag skal jeg av gårde til Oslo for å høre pappahjertes historie fortalt av ham selv i et arrangement i regi av Cappelen Damm. Syns det er deilig å komme seg litt ut i permisjonstiden også :) Flere som skal?

Hadde definitivt dratt om jeg bodde i nærheten.... Kos deg ;)

Ville nok vurdert det om jeg bodde i nærheten :) Han skriver jo så godt, så tror det kan bli morsomt å høre han ;) God tur!

Jeg skulle ønske jeg kunne dra dit. Vi kunne tatt toget sammen. Men jeg er dagmamma og må nesten sette det først.

Jeg skulle ønske jeg kunne dra dit. Vi kunne tatt toget sammen. Men jeg er dagmamma og må nesten sette det først.
Eidsvolling?

Var veldig få der i dag. Kun 5 stykker, faktisk! Jeg vant goodiebagen :D og det ble et veldig flott møte med forfatteren ;)

Han der har jeg fått opp i halsen for lengst.
Likte ham en stund men så ble det nok :P ble ganske sur da han misforstod hele artikkelen om å sette parforholdet først osv.

Men jeg og kjæresten var på teater for noen uker siden. Kjempekoselig! ;)

Goodiebagen: pledd, heldress med frosk på, body med frosker, servietter med frosker, rosa skrivebok og parfyme ;)

ImageUploadedByBV Forum1426629172.150360.jpg

Eidsvolling?

Var veldig få der i dag. Kun 5 stykker, faktisk! Jeg vant goodiebagen :D og det ble et veldig flott møte med forfatteren ;)
Ja. Du så meg en gang på senteret der du jobber;-p og mener vi har gått på samme skole.

Back
Topp