Triller - hjelp!

Devilina

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Skal til Danmark på en ukes hyttetur og for å få med alt vi trenger av bagasje etc, så gidder vi ikke å drasse med den svære Simo vogna vår. Bare den tar jo nesten hele bagasjerommet :p

Det jeg lurer på, hva slags trille bør jeg kjøpe? Noen som har noen å anbefale. Ikke en sånn super dyr heller. Men viktig at den kan legges ned i ryggen så klart. Jeg går og ser og ser og får aldri bestemt meg heller..... vinglepetter ja, hehe.

Og så klart, den må ikke ta så stor plass den heller :)

Takknemlig for hjelp :)

eg kjøpte ei sportstrilla på coop obs, veldig fornøyd me den både å trilla me, sove godt i den og lett å ta me seg i bil :)

Vi har kjøpt trille på babyshop, til 1299.  Liteway chicco het den.  Veldig fornøyd med den, fin, lett, liten, stødig, kan legges nesten flatt, snupp sovner fint i den.

Vi har Carena Easy reisetrille altså. :)

Har også sett på coop obs sin. Den ser veldig grei ut.. Ikke kjøpt eller testen den så vet ikke så mye..

Takk for svar jenter :)
Nå er det bare å vente på skattepengene og så ta seg en liten rundtur og shoppe vogn :)

Babytravel Bombay 799,-

denne har vi kjøpt. super vogn for småturer inn og ut av bil iallefall. bra liggestilling.

Back
Topp