SillyDilly
Forumet er livet
Søsteren min på 11 som bor hos oss har mast i 1 uke nå om at hun og venninnen vil ta med Olivia (8mnd) på trilletur. Hadde dere syntes at dette var greit? Og hvor lenge kan de være borte/hvor langt kan de gå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Froskegele
Det kommer helt an på jenta..
ORIGINAL: SillyDilly
Hmm, hun er veldig flink med barna og har f.eks hentet sønnen min på 4 i barnehagen - den er 5 min unna da. Men hun kan være litt distre, og hvis hun f.eks sitter i bilen når jeg løper inn på butikken så kan O gråte når jeg kommer ut og jeg ser at hun på en måte kaster seg over O når jeg kommer for å få det til å virke som om hun har gjort noe for at hun skal slutte å gråte, men som sagt ellers er hun veldig fflink, og O er veldig flink i vogna, sjelden grinete. Men ja! Er litt usikker
ORIGINAL: SillyDilly
Hmm, hun er veldig flink med barna og har f.eks hentet sønnen min på 4 i barnehagen - den er 5 min unna da. Men hun kan være litt distre, og hvis hun f.eks sitter i bilen når jeg løper inn på butikken så kan O gråte når jeg kommer ut og jeg ser at hun på en måte kaster seg over O når jeg kommer for å få det til å virke som om hun har gjort noe for at hun skal slutte å gråte, men som sagt ellers er hun veldig fflink, og O er veldig flink i vogna, sjelden grinete. Men ja! Er litt usikker
Det høres ut som en ide. Så har hun jo mobiltlf også så jeg kan jo ringe å sjekke opp at alt går bra! :)
Hmmm, usikker.. Tror kanskje jeg hadde latt henne trille en liten tur først, og så heller økt på etterhvert hvis det fungerte bra..