lenemor
Forumet er livet
Og det var vanvittig koselig. De "advarte" oss om at Malin kan trenge noen timer på å varme opp, men før en time var gått var Johanna og Malin bestevenner, og de hadde det supert helt til de måtte reise igjen. De var vel de eneste som ikke klaget på det dårlige været - de hadde det helt supert i hagen til bestemor og besten hvor de fikk leke med vann. August hadde sitt første møte med en på sin egen alder, og det var kjærlighet ved første blikk - han krabbet etter Julie konstant og lo høyt - han skulle gjerne holde seg fast i henne og kose. Rita og jeg, vel vi har skravla før, intet var nytt der, og slik det så ut for meg så kosa menna våre seg også.
Jeg har fått lov av Trillemor å legge ut bilder, så her kommer det
Litt mat må man ha, så vi hadde laget litt å bite i til gjestene kom. Malin og Johanna satt på "prinsessebordet" og spiste, men kom opp til oss andre til desserten. Jeg legger forresten ut oppskriften på ostekaka mi, den ble god den gitt
Jentene storkoste seg ute i øse-pøsregnet
Kjæresteparet - det ene bildet er litt uklart, men jeg måtte ta det med, for der har vi fått med det beundrende blikket til August når han ser på Julie
Jeg har fått lov av Trillemor å legge ut bilder, så her kommer det
Litt mat må man ha, så vi hadde laget litt å bite i til gjestene kom. Malin og Johanna satt på "prinsessebordet" og spiste, men kom opp til oss andre til desserten. Jeg legger forresten ut oppskriften på ostekaka mi, den ble god den gitt
Jentene storkoste seg ute i øse-pøsregnet
Kjæresteparet - det ene bildet er litt uklart, men jeg måtte ta det med, for der har vi fått med det beundrende blikket til August når han ser på Julie