Trillekoffert eller vanlig bag?

Jeatrina

Blir kjent med forumet
Ja emnet sier vel alt. Skal man ta trillekoffert eller vanlig bag med til sykehuset??? Litt tidlig enda å pakke denne fødebagen, men plutselig så er det tid for det. Men vet liksom ikke helt hva jag skal pakke alt i. Sist blev alt bare pakket i en stor veske, ingen orden på noe som helst. Noe som resulterte i at gubben måtte ha med masse dagen etter. Vet jo heller ikke om jeg kommer å ligge lenge på sykehuset heller da jeg er andregangsfødene, men ser liksom ikke for meg at jeg skulle rese hjem samme dagen heller, men hvem vet. Vet jo ikke hvordan denne fødselen kommer til å bli. Sist var jeg på sykehuset i 3 dager, å var masser jeg glemt å ha med meg.

Hvordan har dere tenkt å gjøre det???

Sist hadde eg ein bag, og blir vel det no og.
Dvs, tenkte å legge alt klart på senga, for så å vurdere kor stor "embalasje" eg trenger til det:)
Men har ein bag eg likar godt, og dermed brukar til det meste, så blir vel den;)

Det blir nok bag, ja. Trillekofferten jeg har er SVÆR, har ikke tenkt å bli der i ukesvis liksom :P

Har alt pakka en bag, men har tatt lillegull sine ting i en egen bag. for den trenger jo ikke være med inn på sykehuset med en gang :)

Jeg har bag,det er stort nok i massevis med mindre man har en slik nett liten sak. Jeg har allerede pakket bagen med både ting til meg og lille og har fortsatt god plass.

Blir nok en bag. Ikke så veldig stor en. Bor så nærme sykehuset, så gubben kan ta med det jeg evt. glemmer eller trenger mer av etterhvert. Drømmer også om å dra hjem litt før. Kommer an på om alt har gått greit da. Så da trenger jeg ikke så mye.... håper jeg....

Hehe.. Må le litt av alle dilemma og valg vi skal ta :0) Jeg har pakket i trillekoffert. Syns bag er upraktisk. Trillekoffert er lette å få med seg og litt mer oversiktlig.

kommer til å pakke i bag :)

En fødebag, og en barselbag :)

Blir en bag her å :)
Sist hadde jeg to..
En føde og en barsel....
Barsel bagen ble bare værende i bilen til behov...
samboeren måtte alikavel ta med en del hjemmenfra.. å mamma måtte handle litt for meg! ikke lett første gangen...

Sist hadde jeg to..
En føde og en barsel....
samboeren måtte alikavel ta med en del hjemmenfra.. å mamma måtte handle litt for meg! ikke lett første gangen...

Sist hadde jeg to..
En føde og en barsel....
samboeren måtte alikavel ta med en del hjemmenfra.. å mamma måtte handle litt for meg! ;)

Sist hadde jeg to..
En føde og en barsel....
samboeren måtte alikavel ta med en del hjemmenfra.. å mamma måtte handle litt for meg! ;)

Sist hadde jeg to..
En føde og en barsel....

Sist hadde jeg to..
En føde og en barsel....

Sist hadde jeg to..
En føde og en barsel....

Herr er det trillekoffert ettersom jeg ikke eier noen bag.. :p Min er ferdig pakka :D

Har faktisk pakket i tre forskjellige bager jeg :p

En liten veske til å ha med på føden, med kamera, snacks og litt sant.
Så kan pappaen gå i bilen med denne og ta med de to andre når vi blir flyttet fra føden til barselhotellet/avdelingen.
Da har jeg en sann weekendbag til meg selv, så har jeg pakket til babyen i stellevesken som hører til vognen.
Kanskje litt dillete, men jeg er avhengig av system :p

Har så smått begynt å pakke en liten bag til meg... Skal pakke babyen sine ting i stellevesken :)

bag, uten tvil hehe syns det virker teit å komme der med trillekoffert, er jo ikke SÅ mye man trenger

Back
Topp