trillejenter

solo99

Andre møte med forumet
Hei![:)] To jenter eg kjenner på  9 og 11 år har så lyst å bli trillejenter for min vesle gut på snart 9 mnd...nokon som veit ka er det vanlig å betale?

jeg gir mi trillejente 35 i timen, men det pga de er tvillinger... tror det er vanlig med 25 kr i timen...
må ærlig få inrømme at jeg synes de var unge jeg... [&:] men nå kjenner jeg jo ikke de og vet jo ikke om de er ansvarsfulle... kan jo hende de er kjempeflinke med barn....

va 8 år da i bynte å trille ei jente på 3 mnd! va ikje alti i fikk penga for d va no i som spurte om å trille!
men brukte å få 20-30,-[:D]

eg skjønner ikkje at du tar å la så unge jenter trille på en på 9 mnd..[&:] eg hadde ikkje turt det med mathias, og han er nesten 11 mnd.. nei du, her ska de MINST være 15-16 og eg skal kjenne de...

Vet ikke hvor mye som er vanlig å betale,men må si jeg synes at de er altfor unge til å trille et så lite barn,de har jo tross alt ansvaret når de er ute og triller han!

takk for alle svar! [:)] Tenke nok at nokon på 11 år klarer å passa ein unge på 9mnd som ligg oppi ei vogn ein times tid[;)].
ha ein fin dag!

ho spurte ka man sku betale ikkje om dåkk synes alderen va passe.
æ passa nu lillebroren min nesten døgne rundt fra æ va 8

har en trillepike til sebastian hun blir 13 år og får 30 kr timen.

Back
Topp