Trille

Nusse84

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Hvem har kjøpt Trille? Hvilken type har dere, og hvorfor valgte du akkuratt den? Er du fornøyd ? Og prisklasse?

Vi kjøpte maclaren techno twin i fjor. Er veldig fornøyd med den. Singel trilla er vel like god den og tenker jeg. :)

Trille og trille, kjøpe babyjogger city mini. Veldig fornøyd med den. Liten og enkel :)

Har baby jogger city mini gt. Koster litt, men jeg kjøpte den på 20% da. Er VELDIG fornøyd! Solid og god å trille med gode hjul, god for småtten å både sitte og ligge i, og blir paddeflat når den er sammenslått. Tommel opp!

Har baby jogger city mini gt. Koster litt, men jeg kjøpte den på 20% da. Er VELDIG fornøyd! Solid og god å trille med gode hjul, god for småtten å både sitte og ligge i, og blir paddeflat når den er sammenslått. Tommel opp!
Jeg sikler litt på den.. Var å se på den her om dagen., så enkel å slå sammen:-) og god og trille.

Vi har ikke trille, og jeg ser egentlig ikke noe grunn til å kjøpe det. Det er jo så deilig å ha en ordentlig vogn med store hjul! Vi var i syden for et par uker siden og hadde med baby jogger city elite. Det var ikke noe stress å ha med den, den er enkel å slå sammen og tar ikke mye plass.

Har ikke kjøpt og skal ikke kjøpe. Kjøpte til storebror og den ble solgt fort igjen! Møkkavogn. Liker bedre å ha en lett trehjuling som ekstravogn. Mindre plass i bilen sammenlagt også en såkalte "triller"

Vi har Chicco liteway liggende i bilen, veldig fornøyd. Betalte vel 700kr eller noe.

Veldig digg å trille den til gaten for oss som flyer godt over snittet :)

Vi har ikke trille, og jeg ser egentlig ikke noe grunn til å kjøpe det. Det er jo så deilig å ha en ordentlig vogn med store hjul! Vi var i syden for et par uker siden og hadde med baby jogger city elite. Det var ikke noe stress å ha med den, den er enkel å slå sammen og tar ikke mye plass.
Jeg digger å ha en stor god vogn, men den ble for stor i syden. Måtte ha den pga reise til/fra tog og fly i Norge med snø uansett da, men kunne tenkt meg trille der nede.

Jeg bruker ikke trilla mye. Men kjekk å ha på kjøpesenter, er ikke der ofte da så gadd ikke legge mye penger i den. Og så var den liten å kjekk å ha med når eldste trengte et sted å sove selv om han ikke satt i vogn ellers.

Back
Topp