Trille!

Skal sjekke ut denne her! Hørtes jo veldig bra ut :) hvordan sender man en sånn vogn når man skal ut å fly? Emmaljungaen sender vi jo i prampacken, men prampacken blir vell altfor stor for en trille?

Lillegutt 5/3-14 <3

Eg har city mini og elskar den ❤️
Eg sendte den i prampacken, og da den er så liten fekk eg plass til MASSE meir! Alt av bleier, babygym, vippestol osv gjekk i den :) Veldig deilig sia me var vekke i 10 dagar og Jr måtte ha litt underholdning og ein stol han kunne eta i :)

❤️Gutt 24.02.14❤️

Eg har city mini og elskar den ❤️
Eg sendte den i prampacken, og da den er så liten fekk eg plass til MASSE meir! Alt av bleier, babygym, vippestol osv gjekk i den :) Veldig deilig sia me var vekke i 10 dagar og Jr måtte ha litt underholdning og ein stol han kunne eta i :)

❤️Gutt 24.02.14❤️
Bør være litt forsiktig med å fylle prampacken. Ikke så bra hvis de oppdager det. Er kun lov å sende vognen oppi. Får heller ingenting igjen på forsikringen hvis du har andre ting oppi sammen med vognen.. Bare et lite tips:)

Celia 11.01.14

City mini gt har (i mine øyne) bedre hjul enn city mini. Vi har denne som eneste vogn til vår gutt på 7,5 mnd. Den perfekte vogn! Og hvis man har behov for det så kan man klikke bag på.

Silver cross micro har hvertfall stor solskjerm og full liggestilling. Og kule farger:) Vet ikke hvordan den er å trille da.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Back
Topp