Trille

Snickers

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Er det noen som har bestemt seg for hva slags trille dere skal ha? Hvilken velger dere og hvorfor? Vi vil ha en hvor ryggen kan legges helt ned, med god solskjerming og som blir liten når man legger den sammen... Noen forslag?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Er det noen som har bestemt seg for hva slags trille dere skal ha? Hvilken velger dere og hvorfor? Vi vil ha en hvor ryggen kan legges helt ned, med god solskjerming og som blir liten når man legger den sammen... Noen forslag?

Har kjøpt baby jogger city . Hadde hørt gode ting om den, og er fornøyd :) enkel å slå sammen og lett å bære med seg. Lett å håndtere. Men kan ikke ha stelle veske på rattet , så må legge d jeg har av utstyr under vognen.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Den skjermer veldig godt for solen . Stor skjerm på den. Går an å ligge den ganske langt ned , men ikke helt vannrett dessverre.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Blir å bruke emmaljunga vognen når den kommer og heller kjøpe trille senere :)

2015? ♡

Vi har kjøpt zero2four bankok trille. Den har nesten full liggestilling og god solskjerming. Vi har også en Emmaljunga scooter. God vogn men ikke så god solskjerming.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Nå er jeg muligens veldig dum, men trenger man trille når man har sportsvogn? :oops:
*flau*:p

Vi har ikke kjøpt noen enda, eller vi har reisetrille da. Ellers har vi sportsvognen;)

Nå er jeg muligens veldig dum, men trenger man trille når man har sportsvogn? :oops:
*flau*:p

Vi har ikke kjøpt noen enda, eller vi har reisetrille da. Ellers har vi sportsvognen;)
Det er reisetips jeg snakker om:) Dvs, jeg tror det er det jeg snakker om, mener trille og reisetrille er synonymt..? Vi har ikke noe alternativ til vogna vår, og den synes jeg er litt stor å dra rundt på. Vil ha et alternativ til bruk på helgeturer, byturer og ferier hvor vi ikke skal traske rundt i skog og mark som vi gjør her hjemme:) Noe som er kjapt og greit å slå sammen og bære med seg.

Det er reisetips jeg snakker om:) Dvs, jeg tror det er det jeg snakker om, mener trille og reisetrille er synonymt..? Vi har ikke noe alternativ til vogna vår, og den synes jeg er litt stor å dra rundt på. Vil ha et alternativ til bruk på helgeturer, byturer og ferier hvor vi ikke skal traske rundt i skog og mark som vi gjør her hjemme:) Noe som er kjapt og greit å slå sammen og bære med seg.

Aha, jeg er med!:D
Våres heter breeze reisetrille, har ikke brukt den som reisetrille enda. Bruker bare understellet på den til bilstolen stortsett hver dag:)

Vi har kjøpt stokke scoot :) er knall fornøyd med den så langt ihvertfall!

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har ikke kjøpt trille enda :p

2015? ♡

Har ikke kjøpt trille :) Ser ikke behovet, enda hvertfall :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg har Quinny Zapp som jeg kjøpte brukt til storebror (ikke Zapp Xtra). Den har ikke liggestilling, men storebror sov i den likevel (brukte sånn bil-nakke-pute). Den er fullstendig OVERLEGEN når det kommer til hvor sammenleggbar den er! Den er stødig og kjempegod å trille! Jeg elsker den :) Vi hadde den i Paris/Eurodisney da storebror var 2 år, helt genial :)
Den finnes også i en ny variant som heter Zapp Xtra. Den har liggestilling, men den må demonteres (ta av sittedelen) før den legges sammen. Ikke i nærheten så snop som vanlig Zapp, som bare klappes sammen som en paraplytrille. Ikke ille pris heller!

Vi har også en Emmaljunga Scooter. Det er egentlig sovevogn til barnehagen, men storebror har sluttet å sove så vi tok den hjem. Mye vogn for pengene! Litt stor og tung for min del.
Jeg skal snart bytte over til sportsdelen på Bugaboo Cameleon'en, og den er så liten og lett i utgangspunktet :)

Jeg har Quinny Zapp som jeg kjøpte brukt til storebror (ikke Zapp Xtra). Den har ikke liggestilling, men storebror sov i den likevel (brukte sånn bil-nakke-pute). Den er fullstendig OVERLEGEN når det kommer til hvor sammenleggbar den er! Den er stødig og kjempegod å trille! Jeg elsker den :) Vi hadde den i Paris/Eurodisney da storebror var 2 år, helt genial :)
Den finnes også i en ny variant som heter Zapp Xtra. Den har liggestilling, men den må demonteres (ta av sittedelen) før den legges sammen. Ikke i nærheten så snop som vanlig Zapp, som bare klappes sammen som en paraplytrille. Ikke ille pris heller!

Vi har også en Emmaljunga Scooter. Det er egentlig sovevogn til barnehagen, men storebror har sluttet å sove så vi tok den hjem. Mye vogn for pengene! Litt stor og tung for min del.
Jeg skal snart bytte over til sportsdelen på Bugaboo Cameleon'en, og den er så liten og lett i utgangspunktet :)

Jeg ser de har fått en type som heter Quinny Zapp Xtra 2, der man ikke trenger å demontere setet likevel :) DENNE skal jeg ha!! :D :D

http://www.mimmis.no/produkt/8123-q...4F7Dfk-nygz_uDCo_5qUUXZN4V0g7Df1G7i08RH_D_BwE

Jeg må bare spørre,da jeg ser du skriver eurodisney Paris.
Jeg har vært der selv,men vi skal reise der med veslegutt. Hvordan var det for storebror når han var 2år?Gikk det greit? :) Lurer litt på hvor gammel han skal være når vi reiser:)

Må bare si at det har faktisk kommet ENDA en ny Quinny Zapp Xtra nå. Denne kan legges sammen uten at man må ta av sittedelen :)

Jeg må bare spørre,da jeg ser du skriver eurodisney Paris.
Jeg har vært der selv,men vi skal reise der med veslegutt. Hvordan var det for storebror når han var 2år?Gikk det greit? :) Lurer litt på hvor gammel han skal være når vi reiser:)

Han var 2 år og 4-5 mnd. Han hadde det kjempegøy! MEN.... ikke dra til Paris med en så liten unge :P Jeg angret! Da vi var i selve byen måtte han være strappet til vogna til enhver tid, altfor mange mennesker til å slippe han løs! :( Det ble bare masse stress og pes, og selvsagt endel gråting fra en lei og frustrert unge..... I Disney kunne han fint springe løs, men det var ikke så mange karuseller han kunne ta pga alderen. Ikke husker han noe heller, vil jeg tro.

Jeg tenker han hadde vært enklere og bedre å ha med nå, ett år senere :) Anbefaler å vente!

Han var 2 år og 4-5 mnd. Han hadde det kjempegøy! MEN.... ikke dra til Paris med en så liten unge :p Jeg angret! Da vi var i selve byen måtte han være strappet til vogna til enhver tid, altfor mange mennesker til å slippe han løs! :( Det ble bare masse stress og pes, og selvsagt endel gråting fra en lei og frustrert unge..... I Disney kunne han fint springe løs, men det var ikke så mange karuseller han kunne ta pga alderen. Ikke husker han noe heller, vil jeg tro.

Jeg tenker han hadde vært enklere og bedre å ha med nå, ett år senere :) Anbefaler å vente!

Ok:)
Nei, det vil jeg tro var stressende og ikke helt topp:P
3år da kanskje?:)

Vi har stokke scoot! Super bra!! Tar liten plass, god solskjerming, god å trille. Lille her sitter og sover godt i denne :) får også kjøpt en myk bag til å ha inni fra nyfødt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp