Trille til større barn

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
En på snart 4 år og 18 kilo. Når vi er ute og gjør på mye er det fremdeles behov for vogn til å sove i midt på dagen.

Er det noen reisetriller med god solskjerm som passer til barn på denne størrelsen? Vi har en Babyjogger men den er for stor når vi skal ha med baggasje til ferie i tillegg.

Bumbleride Indie og Mountain buggy urban jungle har jeg hørt mye godt om. Ikke prøvd selv da.
Hvilken prisklasse er du ute etter? :)

Bumbleride Indie og Mountain buggy urban jungle har jeg hørt mye godt om. Ikke prøvd selv da.

Vet dessverre ikke om hvor stor plass de tar i bilen da.
Kanskje du får lov å slå dem sammen og teste i bilen på en sted som selger vogner?

Den skal kun brukes i to dager i Legoland så rimelig er veldig bra :P Vi har jo vogn her hjemme som brukes på kjøpesenter og på lengre turer når små ben blir slitne.

Den skal kun brukes i to dager i Legoland så rimelig er veldig bra :p Vi har jo vogn her hjemme som brukes på kjøpesenter og på lengre turer når små ben blir slitne.

Daaa skjønner jeg! Har dessverre ikke noen tips om billige triller, men håper noen andre her kan svare deg.
Du kan jo sjekke Finn.no ? :)

Vi har en sånn yoyo trille. Vet ikke max vekt på den. Men veldig fornøyde :) Vår på snart fire år sitter fint i den, men han er ganske liten, og har ikke prøvd den til større barn, så aner ikke om den vil passe til ditt barn

Vi har en sånn yoyo trille. Vet ikke max vekt på den. Men veldig fornøyde :) Vår på snart fire år sitter fint i den, men han er ganske liten, og har ikke prøvd den til større barn, så aner ikke om den vil passe til ditt barn

Den går kun til 18 kilo, og den grensa er nok allerede nådd dessverre. Er 109 cm :)

Hva med bæretøy?

Rett innenfor inngangen til Legoland har de en type triller til utlån. Ingen solskjerm da

Moweo lite sulky hadde jeg sett på, den har høy kg grense, er nesten like liten som yoyo men har bedre hjul og lenger sittedel og koster kun 1000kr på jollyroom

Vi har Moweo lite sulky, kan prøve den på storesøster igjen og vise men tror den blir for liten, ellers veldig fin da.

Vi har bumbleride som hovedvogn (sovevogn i barnehagen nå som vi trengte søskenvogn).
Den er relativt liten når man slår den sammen, men ikke sånn ekstremt mye mindre enn babyjogger tror jeg.
Vi har liteway trille, med god kalesje, og en sånn ekstrasak fra tinkafu

4 år, 18 kilo og 109cm.? Tul og med Tula free to grow er i knappeste laget, sjalene mine er solgt ig helsa mi er for dårlig til å bære så tungt.

Har null problem med å bære min på den størrelsen. Har meitai og tar den på ryggen :)

Baby jogger city mini GT har høy vektgrense :) tror grensa på den er rundt 30 kg. Den blir liten sammenlagt og veier 9 kg

Har maclaren techno xt og hun på 4 (110 cm, 18 kg) sitter helt fint i den. Er vel helt i grensa på hva som er «lov» på den vogna. om den er god nok for en lur vet jeg ikke. Beina er jo litt lange om de blir «soveslappe». Kan vel muligens sove i den om vogna skal stå i ro.

Jeg fant en ny trille (eller jeg vet ikke om den er ny men jeg har ikke hørt om den før) som heter Baby Jogger City Tour. Har jo City Elite fra før. Den var på tilbud på Jollyroom så jeg ringte Barnas Hus da de har pirmatch. Kjørte og så på den, den er helt super! Blir bitteliten (kan pakkes i en ryggsekk) og barnet kan sitte i den til 28 kilo! Litt kort i ryggen men det gjør ikke noe, den skal jo kun brukes når barnet er sliten og med en pute under hodet går det fint :)

Back
Topp