Trille/sportsvogn

spispilladisjøl

Gift med forumet
Er det noen som kan anbefale meg en trille?

vi skal på 3 flyturer med lillejenta på 7 mnd innen jul. (Trheim, Tyrkia og Bergen), Jeg trenger dermed en god trille med liggestilling.

Planen var å kjøpe city elite (Babyjogger), og kjøpe beskyttelse til flyreisene men dette virker for meg utrolig tunvint når man feks kan skaffe oss en quinny zapp som er superenkel å reise med, men den er jo ikke noe særlig å trille rundt med utendørs ? Må jo ha noe som er greit å reise med, men som også er greit å trille med, og ikke minst god for henne siden hun er så liten.

Jeg tror jeg dauer, blir super stresset. Ville dere reist med sportsvogn, eller kjørt på med en reisetrille ?

4ME Fusion Kan legges helt ned i liggestilling og det følger med veske til å putte den i. Du kan bruke den på flyplassen og levere den ved gate'n.

Vi er superfornøyde!

Veldig lett å trille, veier bare 6 kg. Mulig du kan få den med inn på flyet også, jeg har ikke prøvd. Kjøpte den etter at jeg så noen ha den med til Kreta for et par måneder siden. De leverte den til flyvertinna ved gaten.

Dette er samme vogn som Titanium Baby Breeze (har bytta navn).

http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=979072&b_kid=913212

Back
Topp