Trille/ paraply trille :)

Prøverpånr2

Blir kjent med forumet
Noen som kan anbefale en trille som kan brukes til by trilling og reise? Har veldig lyst på maclaren xlr.... Men den er så fryktelig dyr.. Men har lyst på ei som kallesjen skjermer godt og setet kan stives av til føtterne :) og liggestilling!

Vi har Maclaren quest fra storesøster, og har vært veldig fornøyd med den :)

Ikke full liggestilling på den, men Snuppa trivdes godt i den fra ca. 7 mnd alder :)

Så tar den liten plass og er veldig lett....

Er Maclaren Xlr større eller med andre funksjoner?

Kallesjen går veldig langt ned, slik at babyen skjermes godt og det er liggestilling så den kan brukes fra nyfødt :) men, koster 4000kr ny! Kjøper jeg ei slik blir den brukt til flere barn (dette er min første) :)

Vi kjøpte en babyjogger city mini for noen uker siden og er suuuperførnøyd! Kallesja har et "ekstra" ledd så kommer veldig langt ned, skjermer veldig godt. Det er også plastluker i kallesja sånn at man kan holde et øye med avkommet selv om den er helt nede. Er god liggestilling på den også synes jeg

Men det som solgte meg var at jeg kan slå den sammen med kun en hånd. Er så lett at jeg kan ha snuppa på hofta og slå sammen vogna og løfte den inn i bilen samtidig. Har vært gull!

Koster litt da, ca 3000, men synes det var verdt hver krone.

Back
Topp