Trille/liten vogn?

yr^

Betatt av forumet
Vil bytte ut den trillen eg har med en aen. Den me har nå e Babytravel Icon Sport. Lure på kjøpe me 4 hjul denne gong. Men vil hørre litt rundt ka dokke andre anbefale av merker??

Må kunne legge ner rygg for full sovestilling, og e jo ikkje någe minus om den e lett og liten samenslått...

Anyone??

Dette blir min førstefødte så jeg aner ikke noe om utstyr ...
Men jeg dytter tråden litt opp, så kanskje noen andre kan svare?

Tja, eneste jeg kan si vi har vært fornøyd med er emmaljunga scooter, men vet ikke om du syns den er for stor?
Den kan ikke legges heeelt ned i ryggen,men mer enn god nok for det bruket vi har hatt. Veldig god vogn!!!

Frøken Muffin skrev:
Tja, eneste jeg kan si vi har vært fornøyd med er emmaljunga scooter, men vet ikke om du syns den er for stor?
Den kan ikke legges heeelt ned i ryggen,men mer enn god nok for det bruket vi har hatt. Veldig god vogn!!!

Har faktisk tenkt litt på den vognå. Men kor stor e den når den er slått sammen? Vil ha plass t aent enn bare vogn når me ska på ferie

Scooteren er ca 10cm smalere enn city crossen. Ellers er de vel like store sammen slått.. Men det hjelper deg kanskje ikke så mye;p men kjempe god vogn.

Scooteren er ca 10cm smalere enn city crossen. Ellers er de vel like store sammen slått.. Men det hjelper deg kanskje ikke så mye;p men kjempe god vogn.

Emlas skrev:

Kjenne ikkje t city cross heller. Har Simo combi som hovedvogn.. Får vel kanjse bare ta meg en tur innom en utstyrsbutikk...

yr^ skrev:

Emlas skrev:

Tror city crossen er litt mindre enn simo sin altså. Vi har city cross og syns den er ganske snerten også også i forhold til mange andre vogner.

Ellers har jeg ingen spes tips til trille... Vi har kun en reisetrille fra Troller som vi bruker når vi er på ferie og litt hjemme om man ikke skal trille så langt..

Følger med på tråden jeg også for ønsker meg en ny vogn :)

Kjenne ikkje t city cross heller. Har Simo combi som hovedvogn.. Får vel kanjse bare ta meg en tur innom en utstyrsbutikk...

Oi det jeg skreiv kom inni alt det andre.. jaja :) går unna i dag :)

yr^ skrev:

Emlas skrev:

Den er MYE mindre enn simo kombin vi hadde! 

Bugaboo bee? Den er jo dyr men virker veldig praktisk..

Någen så vett koss Carena Free e i forhold t Emmaljunga Scooter

Nå vet ikke jeg helt hva du tenker med liten vogn:) Men selv har jeg mega lyst på bugaboo bee til lillegutt, og kommer nok til å kjøpe den:)

Du kan ha full liggestilling, ikke stor sammenlagd, kan snu delen begge veier, og er ei solid vogn. Litt dyr, men kan jo kjøpes brukt eventuelt:)

Bur på bygdå og foretrekker vogn med store hjul.  Men e gla for alle tips eg får!

Engel skrev:

Nå vet ikke jeg helt hva du tenker med liten vogn:) Men selv har jeg mega lyst på bugaboo bee til lillegutt, og kommer nok til å kjøpe den:)

Du kan ha full liggestilling, ikke stor sammenlagd, kan snu delen begge veier, og er ei solid vogn. Litt dyr, men kan jo kjøpes brukt eventuelt:)

City Select:) blir ca 15-20 cm høy når du legger den sammen, altså nesten flat:) kan bygges på til søskenvogn, og er superenkel å legge sammen/ta opp.

Jeg vil absoulut anbefale deg babyjobber city mini. Den blir veldig liten sammenlagt. Du kan legge den sammen mens du holder barnet. Super enkel og fantastisk trille!!

Back
Topp