Trille i syden?

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Vi reiser til Spania i slutten av mnd og da er guttungen 6,5 nesten 7mnd gammel. Han trenger da en vogn han kan sove i og som er lett og rimelig. Kommer til å kjøpe der nede om vi ikke kommer over en god og grei en her. Vi kan ha med to triller på flyet og har allerede en til storesøster som pakkes greit i bag og som vi slenger med.

Guttungens trille blir nok da stående i Spania til neste gang, da vi bor i huset til svigerfar når vi er der :). Noen tips? Hva slags triller funker på så små barn og hvordan er det for de å sove i de? Bør kanskje ha flat rygg?

Takk for tips :)

Jeg sverger til babyjogger city mini!
Jeg hadde den til Emilie når hun var 8 mnd, da vi reiste på bryllupsreise, og hun storkoste seg i den...
Den har god og lang kalesje som dekker for solen, den legge kjempelettt sammen og blir liten. Den er dessuten også utrolig lett å trille, og man KAN sette på bagdel på den (som du evt kan låne av meg...)
Men den har perfekt liggestilling for baby på din alder! :-D

store luftemuligheter bak, fler vinduer å titte inn i... Den er ELSK og jeg angrer på at jeg ikke oppdaget babyjogger city mini og city elite før, så jeg ikke hadde brukt så mye penger på vogn..

Legger ved link til video om den... (Du kaaaan forsåvidt låne min og, om du vil det...)

Har fått den med inn på flyet 2ggr, når jeg har tatt av julene og lagt inni før jeg slår den sammen... Ellers har jeg fått den ved gate hver gang...

lang video: http://www.youtube.com/watch?v=QgVuzEwho5U

promovideo fra babyjogger: http://www.youtube.com/watch?v=eqI9dqDAXOU

Finnes i dobbelvogn og...lufting bak, eller så trekker du ned et dekke forran, så det ikke kommer lys inn...

Fant ikke bilde av liggestillingen, men den er iallefall trinnløs og helt fral når babyen ligger i den... *elsk*

stjeler ideen jeg... tusen takk for tips... :) hvor får man kjøpt den doble?

jeg synes bugaboo bee var en faktastisk sydentrille med mye solskerming, god å trille, full liggestilling og en kan ha barnet mot seg, noe som er veldig fordel for min del. Meeeeen, den er ikke blandt de billigste vognene og er kanskje mye å bruke 3500 på en trille som skal stå i syden......men verdt å sjekke ut ;)

Ninen D skrev:
Jeg hadde den til Emilie når hun var 8 mnd, da vi reiste på bryllupsreise, og hun storkoste seg i den...
Den har god og lang kalesje som dekker for solen, den legge kjempelettt sammen og blir liten. Den er dessuten også utrolig lett å trille, og man KAN sette på bagdel på den (som du evt kan låne av meg...)

store luftemuligheter bak, fler vinduer å titte inn i... Den er ELSK og jeg angrer på at jeg ikke oppdaget babyjogger city mini og city elite før, så jeg ikke hadde brukt så mye penger på vogn..

Legger ved link til video om den... (Du kaaaan forsåvidt låne min og, om du vil det...)

Har fått den med inn på flyet 2ggr, når jeg har tatt av julene og lagt inni før jeg slår den sammen... Ellers har jeg fått den ved gate hver gang...

Finnes i dobbelvogn og...lufting bak, eller så trekker du ned et dekke forran, så det ikke kommer lys inn...

Fant ikke bilde av liggestillingen, men den er iallefall trinnløs og helt fral når babyen ligger i den... *elsk*

Den var kjempefin :-D
Men ser litt kostbar ut for å kjøpe og la stå i Spania :-P. En sånn vil jeg jo ha hjemme hihi.
Ryanair er litt restriktive på ting som skal ombord, vogner må være bra klappa sammen for å kalles en trille.. og skal høre med de ang mål. Tusen takk for at du tilbyr deg å låne meg bag altså... men den vil bli en sånn ekstra barneutstyrsgreie og koste noen hundrelapper ekstra hver vei... og da er det kanskje billigere å bruke de lappene på vogn der nede. Kanskje jeg kan undersøke muligheten for å kjøpe denne vogna i Spania? :))

Den var kjempefin asså. Også burde jeg hatt en dobbel sommertrille her hjemme også egentlig. Sånn for småturer. Kjøpte jo TFK tvillingvogn.... splitterny.. brukte den 3 ganger frem til jul.... så solgte den.. Litt dyr vogn for å ikke bli brukt hihi.

Må du ha den med inn på flyet?

Hvis ikke ville jeg kjøpt en brukt Emmaljunga Scooter jeg. De er kjempe kjekke, stødige og solide, god plass under til stæsj, kan henge på stelleveske, og det er nesten full liggestilling.

gutt09jente11 skrev:
Må du ha den med inn på flyet?

Hvis ikke ville jeg kjøpt en brukt Emmaljunga Scooter jeg. De er kjempe kjekke, stødige og solide, god plass under til stæsj, kan henge på stelleveske, og det er nesten full liggestilling.

Den må jo inn på flyet... men ikke inn i cabinen nei. En trille som slås sammen får man med gratis. En som skal sendes som barneutstyr koster vel 20 euro hver vei, derfor. Ellers kunne jeg bare dratt med meg scootern min ja. :)

BlackBeauty skrev:
jeg synes bugaboo bee var en faktastisk sydentrille med mye solskerming, god å trille, full liggestilling og en kan ha barnet mot seg, noe som er veldig fordel for min del. Meeeeen, den er ikke blandt de billigste vognene og er kanskje mye å bruke 3500 på en trille som skal stå i syden......men verdt å sjekke ut ;)

Jeg vil vel se på det som en vogn... egentlig.... jeg er ute etter en trille... rimelig og kjekk.
3500 på en vogn bruker jeg ikke om jeg skal bruke den fulltid hjemme nå heller... så nei, det blir litt over hva jeg hadde tenkt :)

Hvis du skal kjøpe vogn i Spania ville jeg sjekket ut Chicco og acta graco, tror ikke de er så alvorlig dyre der nede :)

*Becca* skrev:
Hvis du skal kjøpe vogn i Spania ville jeg sjekket ut Chicco og acta graco, tror ikke de er så alvorlig dyre der nede :)

takk for tips :)

vi var i syden da frøkena her var 10 mnder, og hadde med oss carena vogn til 800 kr og med en paraply for å feste på vogna. Ryggen kunne legges helt ned, og vogna fungerte helt utmerket :)

Ninen D skrev:

Enig med deg. Den var gull verdt da vi var i syden i fjor. =)

Back
Topp