Trille en tur?

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Lurer på om jeg skal trille en tur med den nye vogna!!!![:)][:)][:)] Hmmm....Har ikke fått regntrekket enda da, og det er litt fare for regn ute. Men kalesjen er god og stor...Får se det an litt til![:D]

IKKE fornøyd med trilleturen!![:(][:(][:(][:(][:'(][:'(]
Framhjulet er bittelitt skjevt, så vogna går hele tiden automatisk mot høyre![:@][:@] Jeg har ringt til butikken og sagt i fra, men fikk beskjed om å ringe opp igjen på mandag, sjefen var der ikke! Sååå irriterende da!!!!
Må liksom holde igjen vogna så den ikke skal gå sidelengs hele tida![:(][:(][:o][:o][:@]

Så utrolig irriterende![:@][:@][:@]

ORIGINAL: Glad70

VEEELDIG!!![:'(][:'(] Hvor mye syns dere jeg bør få i rabatt????[8|]

Huff , så irriterende !!
Du må kreve ei ny vogn !!!!!!

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: 2*barnsmor*23

Så irriterende!!!![:@]

Rabatt???

Jeg ville krev ny vogn jeg! Eller at de fikset problemet!
Er jo ikke noe moro når den går til en side hele tiden.

Trilla mi gjør det[&:]... men den er GODT brukt[:D][:D][:D] En ny vogn skal ikke være sånn.
Jeg vil jo gjerne ha vogna da!! De hadde bare 1 igjen! Syns jeg kan få litt penger tilbake. Har litt dårlig råd egentlig![8D]

Rabatt???

Trilla mi gjør det[&:]... men den er GODT brukt[:D][:D][:D] En ny vogn skal ikke være sånn.
Jeg vil jo gjerne ha vogna da!! De hadde bare 1 igjen! Syns jeg kan få litt penger tilbake. Har litt dårlig råd egentlig![8D]

Jeg synes ikke det er lett å si noe om hvor mye rabatt dette skulle gi, jeg ville bedt om å få det fikset i stedenfor. Hvis den drar til siden tror jeg ikke du kommer til å bli fornøyd med den uansett hvor mye du får i avslag.

Rabatt???

Jeg synes ikke det er lett å si noe om hvor mye rabatt dette skulle gi, jeg ville bedt om å få det fikset i stedenfor. Hvis den drar til siden tror jeg ikke du kommer til å bli fornøyd med den uansett hvor mye du får i avslag.
Nei, kommer ikke til å trille 1 meter til før den er fixa!! Sambo har sagt at han ville gjøre det!![:D][:D] Handyman![8D][;)]

Så bra!

Du får bare prøve å få så mye rabatt du kan da, det er ikke godt å si hva det kan bli. Butikker er så forskjellige sånn, men min erfaring er at man sjelden får særlig mye rabatt.

Back
Topp