Trigger warning

Maritri86

Elsker forumet
Stjerneskuddene 2024
Jeg hadde oppmerksomheten min en annen plass, og mini tok sats å hoppa på magen med hele sin vekt på 15kg… mista pusten og ble kvalm:bag:
Men nå er jeg livredd for å miste… har jo spottet bare av å ha sex med mannen, så nå er det vel sannsynlig at sette går til helvette?
 
Jeg hadde oppmerksomheten min en annen plass, og mini tok sats å hoppa på magen med hele sin vekt på 15kg… mista pusten og ble kvalm:bag:
Men nå er jeg livredd for å miste… har jo spottet bare av å ha sex med mannen, så nå er det vel sannsynlig at sette går til helvette?
Sniker.

Den er så godt beskyttet og ligger jo fortsatt nede i bekkenet hvis du har termin i februar?
Da er jo det jo livmor, skjelett og mage som tar imot først.
Og hvis du mistet pusten så høres det ut som mini traff deg ganske langt opp?
 
Sniker.

Den er så godt beskyttet og ligger jo fortsatt nede i bekkenet hvis du har termin i februar?
Da er jo det jo livmor, skjelett og mage som tar imot først.
Og hvis du mistet pusten så høres det ut som mini traff deg ganske langt opp?
Traff ca rett over navelen. Men var ganske avslappa så kjente det godt og blei kvalm etterpå :bag:
 
Jeg skjønner følelsen din, men tror det skal veldig mye til så tidlig. Senere i svangerskapet kan man jo risikere morkakeløsning ved kraftige fall etc, men lille er jo heldigvis godt beskyttet nede i bekkenet nå ❤️
 
Jeg skjønner følelsen din, men tror det skal veldig mye til så tidlig. Senere i svangerskapet kan man jo risikere morkakeløsning ved kraftige fall etc, men lille er jo heldigvis godt beskyttet nede i bekkenet nå ❤️
Håper det gikk bra, ikke fått noe kramper eller blødning. Det må vel være et godt tegn?
Helt utrolig hvor bekymra man faktisk er :bag: vi har prøvd siden september 2021, så går med konstant frykt for å miste:nailbiting:
 
Hei Maritri86! Jeg forstår at du er engstelig over dette, men de tåler mye slag og spark inni magen. Det er verre med narkotiske stoffer, sterke medisiner og alkohol som de ikke tåler. Prøv å puste med magen<3 Dersom du fortsatt er bekymret i morgen tidlig, så kan du ringe jordmor i bydelen du tilhører. Hun kan forsikre deg om at dette skal gå bra! Sender mange klemmer
 
Jeg hadde oppmerksomheten min en annen plass, og mini tok sats å hoppa på magen med hele sin vekt på 15kg… mista pusten og ble kvalm:bag:
Men nå er jeg livredd for å miste… har jo spottet bare av å ha sex med mannen, så nå er det vel sannsynlig at sette går til helvette?
Neida, det er ikkje sannsynlig i det heile tatt heldigvis ❤️
Sjølv om du hadde vært eit stykke på vei er det utrulig kor mykje dei tåler :) men som dei over sier, baby er godt beskytta nede i bekkenet nå❤️
 
Håper det gikk bra, ikke fått noe kramper eller blødning. Det må vel være et godt tegn?
Helt utrolig hvor bekymra man faktisk er :bag: vi har prøvd siden september 2021, så går med konstant frykt for å miste:nailbiting:
Samme her... Tok ut spiralen i september/oktober og føler virkelig at denne spiren er vår siste sjanse til å få et søsken. Utrolig vanskelig å legge vekk frykten ❤️
 
Back
Topp