Trick or treat :D

Evette

Gift med forumet
Andre som feirer halloween? :)
Vi har allerede startet siden det skjer litt inne på ene shoppingsenteret i dag. Å gå rundt på dørene gjør vi selfølgelig ikke før mandag da :)

Har bare lillegutt så feirer ikke, men har kjøpt inn godteri og håper egentlig litt på besøk av noen søte utkledde barn på mandag (selv om jeg risikerer å bli så rørt at tårene renner :-p ...)

Feirer ikke og har aldri hatt noen på døra i løpet av de fire årene vi har bodd der vi bor. :P

Egentlig helt greit for det godteriet klarer jeg fint å spise selv. :rolleyes:

Vi feirer ikke med masse pynt. Vi har godteri til de som kommer på døren, og ungene får kle seg ut. Den eneste døren de får ringe på til er mine foreldre som bor like ved oss.

Vi hadde 70 unger på døra i fjor :S Kommer til å slukke lysene og ta det rolig med gutten frem til mannen kommer hjem, det blir bare for mye om vi skal åpne for alle.

Vi hadde 70 unger på døra i fjor :S Kommer til å slukke lysene og ta det rolig med gutten frem til mannen kommer hjem, det blir bare for mye om vi skal åpne for alle.
Å herre min! Her har vi kanskje et par som ringer på døren:p forstår godt at du slukker lyset med så mange!

Back
Topp