Tretthetsfølelse i livmora

linnh85

Glad i forumet
Hallo jenter ! Jeg har slette med en slags tretthetsfølelse nede i livmora de siste dagene .. Det føles ut som jeg rett og slett er sliten der, om jeg kan si det slik .. Er det flere enn meg som føler/kjenner dette ?

Har ikke opplevd det selv, men gir en liten dytt :-) Kanskje noen andre har erfaringer? :-)

Ja, jeg opplever også en tretthetsfølelse i livmora:) Jeg er 8+4, hvor langt er du? Er jo mye som skjer i livmora nå, så det er jo ikke så rart om man føler seg sliten der og.

Ja, jeg opplever også en tretthetsfølelse i livmora:) Jeg er 8+4, hvor langt er du? Er jo mye som skjer i livmora nå, så det er jo ikke så rart om man føler seg sliten der og.
Bare jeg som ikke kan huske at jeg hadde det med nr 1 ☺️ Jeg er 7+6 i dag

Jeg har heller ikke merket det. Er heller litt øm og kan gjøre vondt i livmoren ved nysing f.eks
Er 6+4 i dag

sniker fra februar.
Det er faktisk helt normalt å føle at "livmoren er trett" ikke rart så mye som den jobber nå... :-)

Joda, husker at d var mye som kjentes i livmora med nr 1 også, men den tretthetsfølelsen kan jeg ikke huske ☺️ Men det er sikkert helt normalt, bare slitsomt ☺️

Back
Topp