Tretthet

Men hallo helt seriøst.. hvordan klarer folk å jobbe med den trøttheten og/eller kvalmen? Det er helt sykt! Jeg har ikke kjangs å skrive på masteren, hjernen er jo helt avkobla!! :happy3
 
Men hallo helt seriøst.. hvordan klarer folk å jobbe med den trøttheten og/eller kvalmen? Det er helt sykt! Jeg har ikke kjangs å skrive på masteren, hjernen er jo helt avkobla!! :happy3
Jeg er sykemeldt, helt umulig å jobbe.
Siste dagen før jeg ble 100% sykemeldt hadde jeg vært på jobb 2 timer og holdt på å sovne fordi jeg satt meg ned.
Verste med det hele var at når jeg nevnte det for han som var ansvarlig for tilrettelegging så følte jeg han var skikkelig negativ. Kan virke som han generelt er veldig «uenig» med situasjonen min.
 
Var veldig sliten og trøtt i første svangerskapet husker jeg , og ble ganske tidlig sykemeldt. Men da jobbet jeg også i barnehage, med en ganske krevende barnegruppe. Føler energien er bedre denne gangen, men usikker på om det skyldes endra jobbsituasjon eller graviditeten.. Men avhengig av en middagslur etter jobb!
 
Har kjent på trøtthet i det siste sjøl å.. Jobber og i barnehage med en krevende gruppe barn. Dette er min første graviditet, men jeg er 39, blir 40 i løpet av sommer'n. Middagslurer er obligatoriske... Godt det er mai mnd, og endel fridager innimellom.
Var veldig sliten og trøtt i første svangerskapet husker jeg , og ble ganske tidlig sykemeldt. Men da jobbet jeg også i barnehage, med en ganske krevende barnegruppe. Føler energien er bedre denne gangen, men usikker på om det skyldes endra jobbsituasjon eller graviditeten.. Men avhengig av en middagslur etter jobb!
 
Jepp, her sniker også trøttheten på og det har den gjort siden før positiv test. Håper andre trimester gir mer energi. Har vært 100% sykemeldt, og anbefaler det nå som kroppen jobber med å skape et lite liv :Heartred Fokusere på deg og ditt, og ikke bare på jobb. Men spørs selvsagt hvordan type jobb du har. Selv skal jeg være 80% sykemeldt den neste mnd.
 
Back
Topp