Tretthet

Lykkelys

Flørter med forumet
Aprilspirene 2025
Hei! Er det flere som er ekstremt trette?? Ikke nok med at jeg sover lenge om nettene, men jeg er også blitt avhengig av powernaps.
I tillegg føler jeg meg tung som en potetsekk, fullstendig blottet for energi- sliter til og med å stå oppreist o_O stor kontrast for ei som vanligvis bobler over av energi:smiley-ashamed004
 
Jepp. Trenger 2-3 timer søvn ila dagen i tillegg til nattesøvn...
 
Hei! Er det flere som er ekstremt trette?? Ikke nok med at jeg sover lenge om nettene, men jeg er også blitt avhengig av powernaps.
I tillegg føler jeg meg tung som en potetsekk, fullstendig blottet for energi- sliter til og med å stå oppreist o_O stor kontrast for ei som vanligvis bobler over av energi:smiley-ashamed004
Jaaa!! Så slitsomt og ikke alltid like lett å få til en nap i løpet av dagen….
 
Jeg bytta glatt ut lunsjpause med dupp på hjemmekontoret i dag ja.
 
Jaa! Så fort jeg har fridag sover jeg bort hele dagene mens jenta er i bhg. I dag sovna jeg på sofaen så fort jeg sluka middag, våknet nå :laughing002
 
Godt å høre vi er fler (selv om jeg ikke unner dere det:smiley-ashamed004), krysser fingrene for at energien snart er tilbake hos oss!:angel8
 
Hei! Er det flere som er ekstremt trette?? Ikke nok med at jeg sover lenge om nettene, men jeg er også blitt avhengig av powernaps.
I tillegg føler jeg meg tung som en potetsekk, fullstendig blottet for energi- sliter til og med å stå oppreist o_O stor kontrast for ei som vanligvis bobler over av energi:smiley-ashamed004
Sover 9-10 timer hver natt pluss en power nap, helt vilt!
 
Blir så sliten noen ganger at jeg detter helt sammen i gråt. Sovner stående nesten, eller sittende. Blir trøtt av den minste ting! Kan IKKE huske å ha vært så dødelig trøtt med de andre…
 
Blir så sliten noen ganger at jeg detter helt sammen i gråt. Sovner stående nesten, eller sittende. Blir trøtt av den minste ting! Kan IKKE huske å ha vært så dødelig trøtt med de andre…
Jeg og! Er også så sliten på ettermiddag/tidlig kveld at jeg nesten får litt depresjonstanker. Og det gjør jeg ellers og når jeg er veldig sliten, men da vet jeg at jeg bare trenger å sove. Men helt håpløst nå når det kommer i 17-18 tiden ??
Er også tung som bly i kroppen. Og vi har mye trapper hjemme…
 
Back
Topp