Tretthet

ms.carter

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Flere som er trøtte?
Er selv så trøtt om dagen, noen som har noen tips til måter å kvikne litt til på? :) Er på jobb om dagene, så ikke bare å slenge seg nedpå heller. Går greit til i 13tiden, men så frem til jeg skal hjem (17) er det nesten uutholdelig. :p Sambo er veldig på at jeg må ta det rolig og slappe av, men kan ikke sykemelde meg pga tretthet heller :p
Men igjen syns jeg det er herlig å føle det skjer noe med kroppen <3

Kanskje vitaminer kan hjelpe?
 
Har dessverre ingen tips til deg!
Men føler med deg! Er supertrøtt jeg også!
Hjelper litt med sukker men det er heller lite.
savner kaffen min...

Den smaker høgg om dagen!
 
huff, den trettheten ja! Sov faktisk veldig godt i natt. Men har likevel lagt 3 timer på sofaen, og merker ikke forskjell :/ Jippii.. .Skal på trening i dag, så morgendagen kommer nok til å bli 10 ganger værre :P
 
Godt å høre at vi er flere om å svimle rundt i hverdagen :P

Kanskje det hjelper på nå som det blir litt lysere på dagtid? :)
 
Jeg er skikkelig trøtt, sliten og glemsk!

Jeg orker ikke å opprettholde samtaler med folk, følge skikkelig med på hva de sier, eller være interessert. Føler meg helt fæl!

Idag satt jeg og frøs i sofaen, og etter en halvtime gikk det opp for meg at jeg faktisk SATT OPPÅ et teppe!! o_O

Og folk skriver mld til meg eller spør meg om å gjøre noe, så glemmer jeg det, svarer dem iskke osv. Jeez :p

Ja og btw, jeg lager meg iskaffe istedet for varm kaffe, varm kaffe klarer jeg ikke!
Men har kuttet nd til to kopper dagen da. Har hørt at man ikke skal drikke så mye koffein. Fint at jeg ikke liker brus!
 
Er veldig trøtt selv! Jobber nattvakt, har hatt fri i 3 uker så skal bli spennende å se hvordan det går :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Nå må eg gi tapt.. trettheten tar overhånd! Håper på en grei dag på jobb i måren... God natt alle. :)
 
Blir veldig trøtt på ettermiddagen.. Og jeg jobber mest ettermiddag/kveld så det passer meg dårlig :/
 
Oh Jesus.. Hvis eg hadde hatt tid hadde eg nok sovet en middags napp på dagen.. Men me 2 unger å alt som skal gjøres er ikke det mulig;) så da får jeg heller legge meg tidligere på kvelden:)
 
Oh Jesus.. Hvis eg hadde hatt tid hadde eg nok sovet en middags napp på dagen.. Men me 2 unger å alt som skal gjøres er ikke det mulig;) så da får jeg heller legge meg tidligere på kvelden:)
Haha sko stå oh yess ikkje Jesus! ;p
 
sambo fikk svigermor til å ha barna etpartimer i ettermiddag sånn at jeg fikk tatt en lur!! :) men er trøtt som en dupp nå også så skal finne dyna :) nattinatt ;)
 
Trøtt ja.. Helt forferdelig! Så slitsomt å komme seg opp om morgenen. Må tidlig opp, for en gutt skal på skolen og en i bhg. Slitsomt når jeg er både litt kvalm og veldig veldig trøtt..
Sovner på sofaen hele tida. Skulle se på barne tv med ungene og sov meg igjennom hele greia. :p
Men vanlig av meg å være trøtt. Var det under de to andre svangerskapa også. Husker jeg tilbrakte mye tid på sofaen. o_O
 
Er trøtt hele tiden, føler jeg kan sovne nårsomhelst og hvorsomhelst:-P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg er alltid trøtt om vinteren så foreløpig har jeg ikke merket store endringen. Sover kanskje ikke like tungt om natten lengre...
 
Back
Topp