trett?

Himmelstøv

Forumet er livet
Jeg er så gåen, å trett for tiden. kan jo sove hele tiden, slik som det var i begynnelsen? er det normalt da?
å når jeg våkner har jeg litt ubehag i livmoren.

er utolig sliten og trøtt jeg også. Folk sier til meg at det er normalt siden kroppen gjennomgår store forandringer. Men det føles jo veldig unaturlig å være såååå trøtt.

Hehe :) Her kan jeg sovne når som helst hvor som helst.... Jeg har alltid vært glad i å sove, men til og med sambo må innrømme at det er mer ekstremt nå enn før! Har bare lyst å sove når jeg kommer hjem fra jobb. Tror det er helt normalt [:D]

Jeg har også fått tilbake litt av de syptomene der. Sover og tisser hele tiden... Er noe dritt!!! Skylder litt på at jeg er døgnvill etter at klokka ble stilt natt til søndag og... Hehe... Satser på at påskeferien gir meg litt energi igjen[:D]

SAMMA HER!!!!! [&o]

ORIGINAL: stavanger87

er utolig sliten og trøtt jeg også. Folk sier til meg at det er normalt siden kroppen gjennomgår store forandringer. Men det føles jo veldig unaturlig å være såååå trøtt.

SIGN!!! også har vi sol og fantastisk påskevær, så ikke noe artig å være så trøtt og uopplagt. Er så mye som jeg vill ha gjort...

Ja her har vi å nydeligt vær, men jeg får ikke kommet meg ut jo [:@]
Å de går utover sønnen min som er hjemme sammen med meg siden han har påskeferie.... [:@]
Å jeg vil ikke at det skal være slik... [:(]
Jeg blir jo lei meg med tanke på han... men prøver å trøste meg med at vi skal jo bort på torsdagen...

Føler meg trett nesten hele tiden. Ønsker å sove mye. Akkurat som de første mnd. Hvordan går det ellers med dere jenter da? [:)][:)] Er dere helt kvitt kvalmen og mye til?

Goood påske til alle da! [;)]

Jeg er også kjempetrøtt for tiden. Hadde en god periode ca uke 10-13, men nå er det nesten like ille som i begynnelsen igjen. Og har ikke mye tid til å hvile heller, siden jeg både jobber og går på skole..

ORIGINAL: Glapia.

Føler meg trett nesten hele tiden. Ønsker å sove mye. Akkurat som de første mnd. Hvordan går det ellers med dere jenter da? [:)][:)] Er dere helt kvitt kvalmen og mye til?

Goood påske til alle da! [;)]

Jaaaa!!!!!!!!!!!!!! Spyr stort sett hver morgen ennå faktisk (med unntak!!!) men jeg føler meg ikke dårlig lenger, tror nesten jeg kaster opp fordi jeg er så vant til det nå. Men klager ikke, nå er det ganske deilig å være gravid[:D]

Har hørt det er helt normalt å være trøtt. :)  Er vel de fire første mnd som skal være værst. men jeg er enda sykt trøtt etter jobb og praksis. Vi får håpe det gir seg litt :))

Kunne tenkt meg å sove heele påsken. men da må jeg lese. :)

er trett enda jeg også, men kommer meg igjennom arbeidsdagen i barnehagen:)  

Kaster opp ennå?? Hvor langt er du på vei da? Trettheten føles som den aldri skal forsvinne, men det gjør den nok! [;)] Jeg har en vennine som ligger 1 uke foran meg, hun har akkurat fått energien tilbake, så jeg håper på det beste da. Når skal dere på UL? [:)]

ORIGINAL: Glapia.

Kaster opp ennå?? Hvor langt er du på vei da? Trettheten føles som den aldri skal forsvinne, men det gjør den nok! [;)] Jeg har en vennine som ligger 1 uke foran meg, hun har akkurat fått energien tilbake, så jeg håper på det beste da. Når skal dere på UL? [:)]

18+2. Men har vært veldig uheldig med den kvalmen jeg da. Takler å spy litt hver morgen så lenge jeg er frisk og opplagt stort sett resten av dagen, og det er jeg heldigvis[:D]

Så bra da [:)] Hva venter du da, vet du det? [:)][:)]

jeg har masse energi jeg . var bare trøtt rundt uke 8 ,9 mer enn normalt, men ellers tror jeg det er lenge siden jeg har hatt så mye energi.

ORIGINAL: KathMor

SAMMA HER!!!!! [&o]

ORIGINAL: stavanger87

Back
Topp