Trer nervøst inn her

Nr3DaKanskje<3

Glad i forumet
Augustbarna 2021
Hei
Fikk nettopp svaakt positiv test - og da havner eg på foreløpig termin 3.mai :Heartpink

Har aldri prøvd å være med i et forum noen gang - så kjenner at eg er litt nervøs faktisk :lurk
Hadde nettopp en SA (juni), og tenker det kan vera greit å lufte tanker rundt nytt sv.skap med andre som også venter små søte :Heartpink Det kan kanskje bidra med å lette trykket på den vordene far.
Eg har to friske flott barn fra før, og hadde aldri hatt noen SA før denne gang - det var i uke 8 (sjøl om embryoet aldri nådde veke 6). Kjenner at det er litt mer skummelt å starte på nytt sv.skap nå enn før SAen.

Så her er eg - forhåpentligvis helt til mål :Heartpink

Sniker inn fra april-gruppa for å si gratulerer og lykke til :) Jeg har også to barn fra før, og en MA. Jeg også prøver meg på forum for første gang for å lufte litt tanker. Veldig masse fine folk på april-gruppa, og set blir det sikkert her også :Heartred

Takk for det :happy:
Kjekt å høre at det er flere ‘nye’ her!

Eg har fått dei to første mine i god tid før termin, så rekner vell med at eg og får april-baby :Heartpink Men det kan man jo så klart aldri vite!
Først får me nå de magiske 12 veker da :smiley-ashamed005

Blir kjekt å få fleire inn i mai-gruppa og!

Gratulerer med positiv test ♥️ Håper å komme inn på denne gruppa om noen dager jeg også

Gratulerer med positiv test ♥️ Håper å komme inn på denne gruppa om noen dager jeg også

Takker for det! Og masse lykke til med din testing :Heartpink

Eg tok ny test i dag på 12 DPO, og den viser enda svakere positivt (nesten ikkje synlig), så regner i grunn den som negativ.
Så eg tenker at eg desverre allerede må takke for meg, og prøve lykken på nytt ved neste mulighet!
Passe kjedelig i grunn, men sånn er livet:crybaby2

Då tok eg ein siste test i går (negativ) og i dag morges kom tr med eit brak - så nå er det lenger ingen tvil om at det gjekk til grunne!

Masse lykke til, damer :Heartpink
Satser på å hive meg inn i denne termingruppa igjen mot slutten av mnd :Heartpink

:sorry: Stor klem❤️❤️

Er så trist å miste:( Sender deg en stor klem:Heartred

Då tok eg ein siste test i går (negativ) og i dag morges kom tr med eit brak - så nå er det lenger ingen tvil om at det gjekk til grunne!

Masse lykke til, damer :Heartpink
Satser på å hive meg inn i denne termingruppa igjen mot slutten av mnd :Heartpink
Uff, så trist å høre. Håper det sitter en ny spire for deg veldig snart igjen ❤️

Back
Topp