Treningsvideo

Carla82

Gift med forumet
Hei jenter! Noen som har tips til hvilke treningsvideoer som er bra? Noen erfaringer? (ikke yoga og pilates - synes det er gørrkjedelig) 
Tenkte jeg skulle kjøpe meg en sånn gummimatte og treningsvideo etter fødsel så jeg blir klar til bikinisesongen i sommer[:)] 
Kan man forresten begynne å trene rett etter fødsel? Eller bør man vente 6 uker?
 
Har desverre ingen tips å komme med, men tenkte bare å si at trening er nok det SISTE du tenker på den første tia etter fødselen, og det er med god grunn til at man skal ta det med ro de første 6 ukene, for at kroppen skal restituere seg.
 
Tror nok du har helt rett ja Helene!! ...Men uansett, jeg er litt "glad" i Kari Jaquesson, og hun har en mammatrim-video som osgå helt sikkert egner seg godt til den første tida etter fødselen.. Den heter "Mammatrim med Kari" og kan kjøpes på nettet. Husker ikke sida i farta, men bare søk på navnet hennes så finner du[:)]  Lykke til, med både baby og trim![;)]
 
Striptease aerobic dvd`n til Carmen Electra er faktisk ganske bra! [:D] 
 
Okey, takk for tips! Vil gjerne ha flere[:)] Den mamma-trim-videoen med Kari har jeg. Men den blir altfor lett til etter fødsel. Den passer perfekt som jeg er høygravid. Striptease-videoen hørtes jo spennende ut da hehe[:)] Hvor får man tak i den? Bare søke på nett?
 
Jeg lastet den ned fra torrentspy.com. Søkte bare på Carmen Electra! [;)]
 
ORIGINAL: Tuttlings

Okey, takk for tips! Vil gjerne ha flere[:)] Den mamma-trim-videoen med Kari har jeg. Men den blir altfor lett til etter fødsel. Den passer perfekt som jeg er høygravid. Striptease-videoen hørtes jo spennende ut da hehe[:)] Hvor får man tak i den? Bare søke på nett?

 
Prøvde den mammatrimvideoen nå ja... Den bli for lett etter fødselen tenker jeg, enig der[;)] Men passe nå og framover for meg[:D]
 
Jeg har prøvd de treningsvideoen til iform, syns de er kjempe fine for du kan velge lengde på treningen og hvor hardt du vil ha det. Så du kan tilpasse litt etter din form.
 
Har fått 2 av 10 til nå og gleder meg til resten.[:D]
 
ORIGINAL: Mesaana

Jeg har prøvd de treningsvideoen til iform, syns de er kjempe fine for du kan velge lengde på treningen og hvor hardt du vil ha det. Så du kan tilpasse litt etter din form.

Har fått 2 av 10 til nå og gleder meg til resten.[:D]

Okey! Er kjempeglad for tips!! Iform hva er det? Er ikke det et blad? Bestiller man videoene fra bladet da?
 
Back
Topp