Treningstråden

Hulda

Forelsket i forumet
Noen andre treningsglade damer her?:-) Gjerne logg hver økt dere har gjennomført - det inspirerer meg i hvert fall:)

:dance018

Hadde minst 4 økter i uken før magesmertene kom som da viste seg at jeg var gravid som nå sier at jeg må ta det litt mer med ro. Savner å trene, så skal nok si ifra når jeg får tatt en økt eller to men det får vente litt for nå [emoji5]

Trener 2 ganger i uken til vanlig, ved siden av å gå turer med hunden daglig. Gleder meg til å komme tilbake til rutiner [emoji4]

Jobber som PT så blir mye trening ja. Har pleid å ha 2 økter om dagen. Men de siste 2 ukene har jeg holdt senga. Spyr om jeg reiser meg opp :S

Jeg har fikk en skade i begge føttene i sommer, så er lite cardio på meg for tiden! Men har klart å trene styrke+roing 4 ganger i uken! Jeg har vært veldig kvalm de siste 2-3 ukene, men føler jeg likevel får mer energi av å trene:-D Forrige svangerskap trente jeg helt frem til fødsel, håper på det denne gangen også:-D

Trente 2-3dager i veka fram til eg vart gravid sjølv, har nesten ikkje trent sida eg fant det ut heller. Vore heldig med ein gong i veka om eg har vore heldig med forma:yuck:

Er ikke så flink til å trene. Har en veldig fysisk jobb så nå når jeg er gravid blir jeg helt skutt. Men i dag har vi gått en fin tur i skogen! Det bør telles ;D

Trener styrke tre ganger i uka. Foreløpig med like stor (hvis ikke mer..) innsats som før jeg ble gravid. Formen har vært upåklagelig, satser på at det holder seg sånn!! :)

Dagens økt:

Vedlegg

• E89D8BC5-B418-48E5-9433-6F1B0CF78B19.png
    E89D8BC5-B418-48E5-9433-6F1B0CF78B19.png
    344,6 KB · Visninger: 22
Her blir det mest turer, er mye ute på tur i helgene. På fjellet eller i nærområdet! Hadde vel ambisjoner om å legge inn mer styrke, spørs om jeg må sette i gang! [emoji4]

Liker godt å trene, men etter jeg ble gravid har formen blitt dårligere og dårligere selv om jeg trener, så jeg mister motivasjonen litt. Blir sliten og støl av ingenting...

Jeg håper jeg klarer å trene i dette svangerskapet! Forrige svangerskap måtte jeg gi meg før jeg var 5 mnd på vei på grunn av at jeg fikk så mye kynnere. Statistikken er vel mot meg - har lest at man får mer og mer kynnere for hvert svangerskap :banghead:

I går var jeg i super god form, så da var jeg faktisk både på spinningtime, og på slyngetrening :) merker jeg sliter litt med de rette magemusklene... men de skal enn jo være forsiktig med å trene (perfekt unnskyldning) :)

Merker jeg må ta meg sammen litt denne gangen for å klare å trene. Sofaen er veldig fristende når guttungen er lagt og husarbeidet er gjort. Men - treningen er faktisk viktigere enn husarbeidet i blant :) Sist svangerskap trente jeg så og si hele svangerskapet, hadde en veldig fin fødsel og kom fort tilbake i form. Magemusklene slet jeg litt med, men ellers fungerte kroppen fint ganske raskt.

Back
Topp