Treningstråden

Hulda

Forelsket i forumet
Noen andre treningsglade damer her?:-) Gjerne logg hver økt dere har gjennomført - det inspirerer meg i hvert fall:)

:dance018

Hadde minst 4 økter i uken før magesmertene kom som da viste seg at jeg var gravid som nå sier at jeg må ta det litt mer med ro. Savner å trene, så skal nok si ifra når jeg får tatt en økt eller to men det får vente litt for nå [emoji5]

Trener 2 ganger i uken til vanlig, ved siden av å gå turer med hunden daglig. Gleder meg til å komme tilbake til rutiner [emoji4]

Jobber som PT så blir mye trening ja. Har pleid å ha 2 økter om dagen. Men de siste 2 ukene har jeg holdt senga. Spyr om jeg reiser meg opp :S

Jeg har fikk en skade i begge føttene i sommer, så er lite cardio på meg for tiden! Men har klart å trene styrke+roing 4 ganger i uken! Jeg har vært veldig kvalm de siste 2-3 ukene, men føler jeg likevel får mer energi av å trene:-D Forrige svangerskap trente jeg helt frem til fødsel, håper på det denne gangen også:-D

Trente 2-3dager i veka fram til eg vart gravid sjølv, har nesten ikkje trent sida eg fant det ut heller. Vore heldig med ein gong i veka om eg har vore heldig med forma:yuck:

Er ikke så flink til å trene. Har en veldig fysisk jobb så nå når jeg er gravid blir jeg helt skutt. Men i dag har vi gått en fin tur i skogen! Det bør telles ;D

Trener styrke tre ganger i uka. Foreløpig med like stor (hvis ikke mer..) innsats som før jeg ble gravid. Formen har vært upåklagelig, satser på at det holder seg sånn!! :)

Dagens økt:

Vedlegg

• E89D8BC5-B418-48E5-9433-6F1B0CF78B19.png
    E89D8BC5-B418-48E5-9433-6F1B0CF78B19.png
    344,6 KB · Visninger: 22
Her blir det mest turer, er mye ute på tur i helgene. På fjellet eller i nærområdet! Hadde vel ambisjoner om å legge inn mer styrke, spørs om jeg må sette i gang! [emoji4]