Treningstråd

Tillea

Glad i forumet
Septemberlykke 2021
Oktoberfest 2024 ❤️
Er det flere som er motiverte for å holde seg aktive i svangerskapet? Er i en god steam nå og håper det vedvarer, men gøy med litt inspo og motivasjon her :D

Gikk opp mye (23 kg) og var lite aktiv i forrige svangerskap, slet også med bekkenet de siste månedene og håper å lykkes med trening denne runden :Heartred
 
Jeg håper på å klare å holde meg i aktivitet, men per nå tar trøttheten overhånd. Prøvde meg på en kondisjonsøkt tidligere i uka, men måtte avslutte etter kort tid pga trøttheten. :p
 
Enn så lenge så fungerer det greit å trene som normalt.. Med 3 hunder i hus så blir det litt aktivitet om jeg vil eller ei :p dørstokkmila er litt lang siden jeg er så ekstremt trøtt, men har ikke så mye valg - heldigvis
 
Håper å få holdt meg i aktivitet her også! Dessverre reiser sambo mye ifm jobb, så det er umulig for meg å få gode rutiner (må være hjemme med mini), men jeg øver meg på å lære meg å slenge meg rundt og trene når jeg kan! Er ikke så glad i hjemmetrening, men er medlem på verdens beste treningssenter der jeg kan svømme, ta gruppetimer eller trene «vanlig» :love7 leste noe om at om mor trener i svangerskapet så er det bra for hjerneutviklingen til foster (og sikkert mye annet også), så det er min hovedmotivasjonen:joyful: Også er jo avkoblingen himmelsk:Heartpink Trente frem til et par dager før fødsel med nr. 1, og håper jeg er like heldig denne gangen!
 
Jeg skulle på trening i dag, men etter arbeidshelg var det mer enn nok som måtte ordnes i heimen. Så i dag ble husarbeid og selvpleie prioritert. Viktig det også. :love7 Bedre lykke neste gang sier jeg bare.:laughing002
 
Jeg skulle på trening i dag, men etter arbeidshelg var det mer enn nok som måtte ordnes i heimen. Så i dag ble husarbeid og selvpleie prioritert. Viktig det også. :love7 Bedre lykke neste gang sier jeg bare.:laughing002
Absolutt viktig det også! :love7
 
Hvilken treningsøvelser unngår dere som gravid? :)
Jeg trener ikke direkte magemuskler. Kan ikke noe særlig om det, men de skal jo dele seg når magen vokser, så tenker det er lite hensiktsmessig bare. Ellers bare lytter jeg til kroppen og trener som før :joyful:
 
Hvilken treningsøvelser unngår dere som gravid? :)
Foreløpig unngår jeg ingenting, men kjenner etter. Pusher meg ikke for hardt nå. Det er så tidlig at man ikke trenger å ta andre hensyn enn å lytte til kroppen :)
 
Klart å holde meg i gang med tre dager med trening i uken i fire uker nå og håper det vedvarer! Så gøy å være i god steam!
 
Back
Topp