Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gikk på yoga for gravid sist, var en litt delt opplevelse. Det positive var at jeg faktisk fikk trent opp bekkenbunnen skikkelig bra med øvelsene derfra, og jeg fikk noen gode pusteteknikker og avspenning inn. God hjelp under både fødsel og tannlegebesøk siden.Jeg har frem til nå trent som vanlig, 3-4x i uka kombinert styrke og intervalltrening. Men jeg vil gjerne ha gode øvelser til å styrke kjerne, foreløpig har jeg kun gjort knipeøvelser og de vanlig kjedelige mageøvelsene… vurderer å ta noe yoga for gravide etterhvert. Noen som har erfaring med det?
Haha takk for tips! Må nok ha nybegynner lavterskel yoga her ja så det skal jeg undersøke før jeg melder meg på…Jeg gikk på yoga for gravide sist, var en litt delt opplevelse. Det positive var at jeg faktisk fikk trent opp bekkenbunnen skikkelig bra med øvelsene derfra, og jeg fikk noen gode pusteteknikker og avspenning inn. God hjelp under både fødsel og tannlegebesøk siden.
Det negative var at jeg ikke hadde undersøkt hvilken type yoga det var, det var kundalini yoga som er rimelig spesielt for utenforstående
Så vil anbefale å sjekke hvilke "gren" innafor yoga de driver med før du melder deg på kurs.
Jeg har lyst til å gå på «barre» trening hos Pilates Room. Tror det kan være perfekt for oss gravide.Jeg er skikkelig dårlig på å trene! Tenkte at jeg må komme igang med litt øvelser for kjernemuskulaturen så kroppen min kan støtte magen. Noen som har noen gode øvelser? Spesielt for en som blir lett svimmel.
Svarer kanskje på et litt «gammelt» innlegg men har du sett på øvelsene som Nørs anbefaler? Jeg integrerer det i mine økter.Jeg er skikkelig dårlig på å trene! Tenkte at jeg må komme igang med litt øvelser for kjernemuskulaturen så kroppen min kan støtte magen. Noen som har noen gode øvelser? Spesielt for en som blir lett svimmel.
Nei, kan sjekke ut detSvarer kanskje på et litt «gammelt» innlegg men har du sett på øvelsene som Nørs anbefaler? Jeg integrerer det i mine økter.