Treningstights

Ønskerenliten

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Trenger tips til treningstights for oss med voksende mager. Mine gamle 2XU med smal kant er ikke noe behagelige nå. Noen som har testet de med bred kant, eller andre gode tightser? :)

Kjøpte en på hennes og mauritz til 250kr som jeg digger! Høyt liv og flexi strikk. Jeg har ikke mye til mage men kjenner at det er kamp om plassen inni det jeg har ;-)

Har bare tights fra røhnics som jeg bruker for jeg elsker det høye livet/brede kanten! Ikke aktuelt å trene så mye med disse bekken plagene så har ikke prøvd de med den voksende magen, men anbefaler å prøve de iallefall på butikken :) tror jeg har fem forskjellige nå :p

Vet at mange har skrytt av gravid-treningstightsene til Stormberg :happy:

Trenger tips til treningstights for oss med voksende mager. Mine gamle 2XU med smal kant er ikke noe behagelige nå. Noen som har testet de med bred kant, eller andre gode tightser? :)
Jeg bruke min 2xu med bred kant her om dagen, men det gjorde forferdelig vondt. Har de bare i small så kunne jo kjøpt større størrelse, men mange som skryter av craft sine. De skal visst være gode på strikk og høye liv.

Jeg synes at alle kompresjonstightser blir for stramme, men de der helt standard tightsene fra nike uten kompresjon er veldig behagelige! Ikke noe press mot magen :-) Kan tenke meg at alle tightser uten kompresjon burde funke, skal kjøpe meg flere sånne!

Jeg fant en Johaug tights på xxl med bred strikk, den er helt topp! Strammer ingen steder, og den kan jeg nok bruke hele graviditeten tenker jeg :-)

Jeg kjøpte en "vanlig" treningstights på Stormberg med bred strikk oppe! Er veldig god på, bruker den mye!

Jeg kjøpte en helt vanlig bomull mammatights på HM, til 30 kr på salg, myk og behagelig. Blir gal av bukser som strammer :p

Håper på å finne noe brukanes, har sikkert 30 tights (uten å tulle) og det er knapt en av de jeg klarer av for tilfellet! Så sluker alle gode tips!

Back
Topp