Treningstights for gravide

Jeg har kjøpt 2xu. Det er den beste jeg har til vanlig, så føkte det var verdt pengene. Enn så lenge fornøyd, men lurer jo på hvordan det blir med gigamage etterhvert. [emoji6]

Jeg kjøpte fra Stormberg. Som mye annet fra Stormberg var det ikke den beste tightsen jeg har hatt men det gjorde absolutt jobben. Brukte den til løping/jogging og både utendørs og innendørs styrketrening. Mye brukt og mye vasket gjennom hele svangerskapet. Litt tykk i stoffet, men jeg brukte den gjennom hele sommersesongen (bruker uansett shorts om det er veldig hett).

Jeg anbefaler denne hvis man ikke er veldig opptatt av superperfekt passform og absolutt siste skrik i prints, men er ute etter en helt ok tights til en rimelig penge.

Jeg har kjøpt 2xu. Det er den beste jeg har til vanlig, så føkte det var verdt pengene. Enn så lenge fornøyd, men lurer jo på hvordan det blir med gigamage etterhvert. [emoji6]
Den ser så deilig og behagelig ut! Holdt på å kjøpe den selv :)

Likte den fra Stormberg. Ventet til den ble litt rabattert, for de kjører stadig kampanjer på ting. Siden det var begrenset hvor mobil jeg var etter hvert i svangerskapet, da jeg ble stor nok til å trenge ny tights, følte jeg cost per use var viktigst for meg. Var ikke mange ganger jeg fikk brukt den, men den gjorde absolutt nytten sin den tiden det gjaldt!

Stormberg sin. Den er litt tykk i stoffet, men syns det hjalp å kjøpe en størrelse mindre enn hva jeg vanligvis bruker. Rimelig og gjør nytten sin!

Rönisch Ada Flattering Tights og Bandha Tights fra Run & Relax fungerer veldig fint for meg! Måtte fjerne snor i Rönisch-tightsen, men bortsett fra det er det veldig greit og jeg tror jeg kan bruke de samme i flere uker til :) Har ikke kjøpt de til svangerskapet, men bruker de samme som før graviditeten. Er i uke 26 nå.

Back
Topp