Treningstights for gravide?! Noen tips??

AmaZing79

Blir kjent med forumet
Noen som vet hvor en kan få tak i gode treningstights for oss med mage? Med god støtte og plass til magen! Ikke bomullsstoff!
 
Sniker litt fra april [emoji4]

Kjøpt 4 forskjellige på Finn.no!
1- 2xu (favoritten min)
1 - Stormberg (en god nr 2)
1 fra Lindex og 1 mamalicous (helt Ok)
Spart mye penger på å kjøpe de brukt, da de ser helt nye ut! 2xu-en syns jeg er alt for dyr til å kjøpe ny, men betalte 500kr for den, og ble kjempe positivt overrasket [emoji4]
 
Sniker litt fra april [emoji4]

Kjøpt 4 forskjellige på Finn.no!
1- 2xu (favoritten min)
1 - Stormberg (en god nr 2)
1 fra Lindex og 1 mamalicous (helt Ok)
Spart mye penger på å kjøpe de brukt, da de ser helt nye ut! 2xu-en syns jeg er alt for dyr til å kjøpe ny, men betalte 500kr for den, og ble kjempe positivt overrasket [emoji4]

Takk for tips[emoji106] har sett noen som har solgt den 2xu på Finn :) kanskje jeg skal prøve den:)
 
Kjøpte netop en fra stormberg. Helt ok men merker at den ikke er kompresjon. Trur nok den fra 2xu er mye bedre. Men jeg gidder ikke å bruke 1600kr på en tights jeg skal bruke i 6mnd[emoji12]
 
Hmmm, jeg må og kjøpe gravidtights etterhvert. Sist slapp jeg det, for har noen med 2/3 lengde som er ekstra tøyelige i linningen, funket bra da jeg hadde termin i oktober. Men nå er det jo for kaldt! Hadde vært kjekt med en som ikke er begrenset til kun gravidbruk! Men brukt var også lurt. Takk for tips :)
 
Back
Topp