Treningstights/bukse under graviditet

De selger på Lekmer.no til ganske billig penge. De er fra mamalicious. 2xu har til over 1000kr :D ellers så kan man trene i tightsene fra Hm (vanlig gravidtights). :)

Jeg brukte mine vanlige yogabukser fra run & relax. Sømløse, veldig gode! :)

Jeg kjøpte en treningstights fra Stormberg - de har mamma-trenings-klær! Kostet vel rundt 300 tror jeg, ikke verdens beste passform men absolutt god nok!

Jeg kjøpte en treningstights fra Stormberg - de har mamma-trenings-klær! Kostet vel rundt 300 tror jeg, ikke verdens beste passform men absolutt god nok!

Vet du om det er denne du har?
http://www.stormberg.com/no/mirakel-mom-tights.html#21010

Ser at mange skriver at den er stor i størrelsen, er det tilfelle isåfall? Og hvordan er den med tanke på gjennomsiktighet? Er avhengig av en i tykt stoff da jeg tar mye knebøy og markløft.

Vet du om det er denne du har?
http://www.stormberg.com/no/mirakel-mom-tights.html#21010

Ser at mange skriver at den er stor i størrelsen, er det tilfelle isåfall? Og hvordan er den med tanke på gjennomsiktighet? Er avhengig av en i tykt stoff da jeg tar mye knebøy og markløft.

Ja det er denne jeg har! Enig i at den er litt stor i størrelsen, min normale str er M men kjøpe L fordi de ikke hadde M i inne. Dermed er den ikke supertight men for meg var ikke det såååå nøye i disse månedene. Stoffet er heller ikke av verdens beste kvalitet - litt sånn typisk Stormberg-kvalitet kanskje. Men har funka helt fint for meg. Er egentlig litt tykt - og dermed ikke gjennomsiktig heller. I alle fall ikke den lilla jeg har. Jeg har dog ikke gjort akkurat de øvelsene du nevner, primært jogging her, men har i alle fall aldri tenkt at den er gjennomsiktig.

Kjøpte en bukse på Lindex, haremsbukse-aktig perfekt til yoga! Til jogging eller annen trening blir den nok litt for slapp da! :)

Jeg syns den fra Stormberg ser lite fin ut?
Baler med samme utfordring selv. Har en tights (kjøpt i utlandet), og den vaskes hele tiden :-)

H&M har faktisk ganske mange gode bukser som passer til gravide mager.
Jeg kjøpte kun to mammatights under svangerskapet, og ellers brukte jeg treningsbukser og "kosebukser" fra H&M.
:)

Brukte vanlige klær hele graviditeten med unntak av en gravidbukse fra hm. Men hadde klart meg uten den også:p

Jeg syns den fra Stormberg ser lite fin ut?
Baler med samme utfordring selv. Har en tights (kjøpt i utlandet), og den vaskes hele tiden :)

Tja, spørs jo hvor "jålete" man er på trening da. Nei klart det er ikke den kuleste tightsen jeg har hatt, men for meg var/er den i alle fall mer enn bra nok disse måneden. Det var uansett grenser for hvor mye penger jeg var villig til å bruke på en gravid-treningstights.

Den er helt plain, rett og slett.

Run and relax sine yogatightser er nydelige og passer også til styrke og løping. De har en del på halv pris nå på runandrelax.com. Deilig med bred elastikk i midjen. Jeg har brukt min vanlige størrelse til nå (uke 25), men bestilte en større størrelse i går til å ha resten av svangerskapet.

Nå har jeg bestilt en fra 2xu (mammatights). 1400 kroner, huff. Men tipper den er lettsolgt etterpå.

Jeg syns det er viktig at den dekker magen godt, orker ikke strekke armene opp, og så viser hele magen..

Har brukt Stormberg-bukse gjennom svangerskapet. Har kun tights fra Nike som jeg brukte før jeg ble gravid/fikk større mage, så det var en liten "overgang" feil Stormberg (liker ikke stoffet så godt), men tightsen er behagelig å bruke. Vil anbefale å bruke en størrelse mindre dersom du skal gå for tights fra Stormberg.

Back
Topp