Treningstight for gravide

Frøknaa :)

Gift med forumet
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Augustlykke 2022 ❤️
Er det noen som har tips til hvor de selger gode og ikke alt for dyre treningstight for gravide? Magen har ikke vokst enda, men jeg blir så kvalm av vanlige tights som presser midt på magen. Fant bare en på nettsiden til HM, men det var selvfølgelig utsolgt for min størrelse.

De aller fleste sømløse tightsene er helt magiske over magen, samtidig som de ikke glir ned under trening!

Det er den ja :) aner ikke, har ikke fått den i posten ennå. Skal skrive når jeg har prøvd!:) Men det står på nett at den er svært tøyelig, så det skulle mye til å bomme på str. Eneste at den kan bli noe gjennomsiktig dersom den er i aller minste laget. (Skulle hatt en kilde her, men husker ikke hvor jeg leste dette)

Jeg kjøpte denne på fredag, den var utrolig liten på størrelsen og utrolig trang i beina! Må bare levere den tilbake :( Likte heller ikke stoffet, altfor glatt for min smak. Har brukt Run&Relax sin Bandha tights og det funker bra, ikke noe press på magen men savner litt av støtten og svettetransport egenskapene mer fancy tightser har feks reebok/2xu.

Jeg kjøpte denne på fredag, den var utrolig liten på størrelsen og utrolig trang i beina! Må bare levere den tilbake :( Likte heller ikke stoffet, altfor glatt for min smak. Har brukt Run&Relax sin Bandha tights og det funker bra, ikke noe press på magen men savner litt av støtten og svettetransport egenskapene mer fancy tightser har feks reebok/2xu.

Jeg var kjempefornøyd med størrelsen her..! Bruker vanligvis s/m i treningstights. Bestilte i M siden gravide helst skal opp en str. De satt som et skudd, synes den var utrolig behagelig på!!! Har fra før av tights fra både 2xu, We Are Fit og Better Bodies, men denne var uten tvil bedre enn de alle!!!

Back
Topp