Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trener du som normalt nå etter ivf? tok pause ved stimulering og tørr nesten ikke starte opp igjen. Drev med intensiv styrketreningJeg kjøpte en veldig god gravidtights fra Röhnisch (eller hvordan det nå skrives) forrige svangerskap! Sømløs og med veldig bredt strikk over magen. Jeg brukte egentlig samme topper som til vanlig, har noen singleter som er ganske lange
Trener du som normalt nå etter ivf? tok pause ved stimulering og tørr nesten ikke starte opp igjen. Drev med intensiv styrketrening
Bra jobba! Jeg er litt i samme situasjon etter julaNei Men ikke på grunn av forsøket, men juleferie med masse farting hit og dit, og nå har kvalmen meldt seg her så vi får se når jeg kommer igang igjen Skal prøve meg på en rolig yogaøkt idag. Trener vanligvis styrke og løper/tar gruppetimer.
Forrige svangerskap trente jeg mer eller mindre som vanlig hele veien, men droppet løping. Hadde noen pt timer med ei som hadde spesialisert seg på trening i svangerskap, det syns jeg var nyttig!
Bra jobba! Jeg er litt i samme situasjon etter jula
Jeg løper vanligvis 5-6 ganger i uka, litt generell styrke. Kan jeg spørre hvorfor du ikke løp i forrige svangerskap? Var det vondt? Jeg gruer meg litt til å måtte stoppe med det. Forrige svangerskapene trente jeg ikke, så har ingen erfaring
Tenkte jeg skulle kjøpe Bara sin, andre som har prøvd den kanskje? Den går over hele magen, så litt usikker på om jeg liker det, en har hørt at den kan brettes ned som ei yogabukse tidlig i svangerskapet
Jeg også!! Så håper jo den skal være elskverdig den å!Åå si fra hva du syns hvis du kjøper den, jeg elsker Bara sine "vanlige" produkter!