Treningstøy

MM.

Betatt av forumet
Jeg er nå 17 uker på vei, og merker at treningsbuksene (tights) begynner å bli ganske trange rundt magen... Har dere noe treningstøy å anbefale utover svangerskapet? Gjerne noe som også kan brukes etter barnet er født, om to fluer i en smekk er mulig :)

Jeg har fra før en "yogabukse" fra HM som fremdeles passer godt, men denne duger bedre til tur enn skikkelig trening.

Jeg synes tightsene til Run and relax er gode. Min vanlige størrelse passer foreløpig, men kan kanskje være greit å gå opp en etterhvert. Høy, bred linning som sikkert kan berettes under magen også. :)

Jeg skal begynne trene igjen til uka, så da har vel ikke jeg noe som passer heller da :p
Kan jo hende det går for deg, selvv om det ikke passer meg. Jeg har prøvd alle tightsene mine, og ingen av de som passer godt. Den ene er såpass lang i livet at den går så vidt enda. Prøvde en Nike tights i butikken her om dagen, den virket OK, så kjøper nok den om jeg ikke kommer over noe bedre. Har og en shorts fra HM som passer, men liker best å trene i lang tights..

Foreløpig passer treningstøyet, men begynner å bli litt stramt ja. Jeg bruker litt sånne løse shortser som går til knærne, hvis du forstår hva jeg mener.Vet ikke hva det heter,

Jeg kjøpte en ( lilla) mammatreningstights sist jeg var gravid på Stormberg.no. var veldig fornøyd med den:) Skal ta den i bruk igjen nå som formen begynner å bli bedre:)

Jeg har endelig funnet en som passer og sitter godt! Drop of mindfulness - Bow II. Kjøpt på XXL, men fant den nå også på sportamore. 350 kr. på XXL :) Jeg bruker small til vanlig, og kunne ikke hatt større i denne.

Back
Topp