Treningssenter

BIBBI3

Forumet er livet
Noen som trener på treningssenter og vet hvor hardt man kan trene nå i disse dager?
Selv er jeg litt forsiktig, men lurer på om jeg er overforsiktig [8|]

[:D]Jeg trener squash på treningssenter, å det kommer jeg til å fortsette med til jeg ikke klarer mer[:D]
Legen min sier at det gjør ingenting me trening og hopp å sprett, så lenge ting ikke er ubehagelig for deg er det heller som regel ikke det for barnet ditt[:D]

Det jeg har hørt også, men jeg er ekstra "var" for tiden. Som på fotballtrening i går så merket jeg at kroppen ikke helt ville lystre og det ble ubehagelig. Måtte stå litt i mål for å ta meg inn igjen, men det ordnet seg etter hvert.
Har vært aktiv hele livet med fotball, kickboksing, dykking og treningssenter så jeg regner med at det ikke skader så lenge man lytter til kroppen. [:D]
Kickboksing og dykking er lagt på hylla inntil videre selvsagt.. Skal ikke utfordre skjebnen.[8|]

Ja det var nå godt, men det er vel kje helt ufarlig med å stå i mål heller på fotballbanen, det tror ikke jeg at jeg hadde tørt[:D]
Være forsiktig[:D]

jeg går turer,noe jeg gjore mye før også,har fått beskjed om at vi kan gjøre som kroppen er vandt til fra før!

føler ikke for å hoppe å sprette uansett selv om jeg føler meg frisk!

ORIGINAL: Nina22

Ja det var nå godt, men det er vel kje helt ufarlig med å stå i mål heller på fotballbanen, det tror ikke jeg at jeg hadde tørt[:D]
Være forsiktig[:D]

Jeg snur rompa (!) til om det ser ut til å komme en hard ball. Det er forresten bare søstrene t samboer'n på trening som vet at jeg er gravid. Synes det er helt greitt slik at de ikke skal behandle meg med silkehansker.. Blir for kjedelig da. Men jeg unngår de verste duellene, så jeg regner med de har lagt merke til at innsatsen har tapt seg litt de siste mnd. Men dette er i hovedsak morro og ikke så alvorlig. [;)]

ORIGINAL: Stardust

jeg går turer,noe jeg gjore mye før også,har fått beskjed om at vi kan gjøre som kroppen er vandt til fra før!

føler ikke for å hoppe å sprette uansett selv om jeg føler meg frisk!

Enig. Det kjennes ubehaglig å hoppe og sprette for mye..

jeg trener spinnong og stram opp/ body work... det er bare deilig enda, men anntar magen blir for stor til spinningen etter hvert... [:D]

Back
Topp