Treningspartner vestfold

Juni16+desember18<3

Glad i forumet
Hei:) Jeg er førstegangsgravid. Før jeg ble gravid har jeg gått opp en del ... Nærmere 13 kg. Jeg trengte mesteparten av dem, men ikke alle. Skulle til å trene de bort, så ble jeg gravid.. Vet det er normalt å legge på seg en del, men trenger jo ikke bli feit. Jeg er 10 uker på vei og endelig i form til å bevege meg litt igjen. Noen andre som vil bli med å bevege seg litt? Jeg synes vertfall det er mye lettere når man er flere! :) kan være så enkelt som å svømme eller gå turer:) Håper det er noen som vil bli med !!:) jeg bor i Sandefjord så er jo en fordel om du ikke bor alt for langt unna:)

Dytter denne litt for deg :)
Jeg bor selv I trøndelag, så det blir litt langt unna..

Jeg bor i Larvik, og blir gjerne med :) Hva har du i tankene?

Jeg bor i Larvik, og blir gjerne med :) Hva har du i tankene?
Hei, ble visst litt borte en periode her. Hadde en liten frykt for at det ikke var mere nurk i magen, men viste seg at alt er bare bra!! Så gøy! Tenkte mer gå turer, kanskje en tur i svømmehallen innimellom? Noe du er glad i å gjøre?:)

Hei, ble visst litt borte en periode her. Hadde en liten frykt for at det ikke var mere nurk i magen, men viste seg at alt er bare bra!! Så gøy! Tenkte mer gå turer, kanskje en tur i svømmehallen innimellom? Noe du er glad i å gjøre?:)

Så godt å gå vite at alt er bra når man er usikker :)
Jeg blir veldig gjerne med på å gå tur. Har hund, så vi stiller opp ;) Kan jo starte der så ser vi veien videre :)

Ja! Så puster litt lettere nå:)
Så bra! Er det noen spesielle steder du liker å gå tur, noen dager som passer bedre enn andre?:)

Ja! Så puster litt lettere nå:)
Så bra! Er det noen spesielle steder du liker å gå tur, noen dager som passer bedre enn andre?:)

Jeg er ikke kjent i Sandefjord, knapt nok kjent i Larvik :p Jeg jobber veldig forskjellig, men dagtid går som regel bra uansett siden jeg stort sett jobber kveld og natt :)

Jeg er ikke kjent i Sandefjord, knapt nok kjent i Larvik :p Jeg jobber veldig forskjellig, men dagtid går som regel bra uansett siden jeg stort sett jobber kveld og natt :)
Hehe. Da finner vi nok ut av et sted å gå:) jeg jobber også kveld så dag passer veldig fint. Eneste dagen i uka jeg aldri kan er torsdag. Kunne du tenkt deg å gå en tur allerede fredag eller mandag da?:)

Hehe. Da finner vi nok ut av et sted å gå:) jeg jobber også kveld så dag passer veldig fint. Eneste dagen i uka jeg aldri kan er torsdag. Kunne du tenkt deg å gå en tur allerede fredag eller mandag da?:)

Fredag kan vi få til noe :) Sender deg melding

Back
Topp