BreeVanDeKamp
Gift med forumet
Noen som har det? Hvor har dere kjøpt den, pris? eventuelt link til nettstedet[:)]
Må skaffe meg ei slik matte, helst 100x180cm
Må skaffe meg ei slik matte, helst 100x180cm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Flaskemamma
HAHAHA,, vi kan vel bruke den begge to[8D] men den var vel mest brukt til lisja jeg tenkte ja[:D] hihi.. takk for tipsene, skal sjekke det ut nåt jeg skal til byen[;)]
ORIGINAL: nurkis og Sanderikke?[8D] hihi.. kanskje jeg skal kjøpe ein haug med slike brikker ja!! da rabler det vel for gubben når jeg puzzler hele stuagulvet[;)]
HAHAHA,, vi kan vel bruke den begge to[8D] men den var vel mest brukt til lisja jeg tenkte ja[:D] hihi.. takk for tipsene, skal sjekke det ut nåt jeg skal til byen[;)]
Haha okey[;)] Men syns den Nille-matta er fin[;)]
Men kjøpte jeg jo da ikke på Obs[8D]
ORIGINAL: nurkis og Sanderikke?[8D] hihi.. kanskje jeg skal kjøpe ein haug med slike brikker ja!! da rabler det vel for gubben når jeg puzzler hele stuagulvet[;)]
Haha okey[;)] Men syns den Nille-matta er fin[;)]
Men kjøpte jeg jo da ikke på Obs[8D]