TRENINGSMATTE???

BreeVanDeKamp

Gift med forumet
Noen som har det? Hvor har dere kjøpt den, pris? eventuelt link til nettstedet[:)]

Må skaffe meg ei slik matte, helst 100x180cm

Tror jeg kjøpte den på Obs eller noe jeg??
Husker ikke hvor mye jeg ga, 149 eller noe??

så billig[:-] skal jeg sjekke ut[:D] takke du[:D]

BarnasHus har slike[;)]

Vi kjøpte "puslematte" på xxl, der er det hele (uten tall/figurer) brikker.
Må ivei å kjøpe en pk til, ble "bare" 60*100.

betalte du mye for de?[:)]

179,- pr pk tru æ de va.
Litt genian, ferr en kain ha den avlang el firkanta[:)]

...genial ment æ[;)]

Men flaskemamma, er det til deg eller babyen??[8D]

Trodde du mente til deg selv jeg. hehe[;)]

Men til Sander har jeg bare kjøpt puslespillmatte på Nille[;)]

jeg har den fra barnas hus i sort farge! Hadde blitt litt for mye med rosa matte på gulvet for den er jo stor!! og utrolig deilig og myk :) Koster 699 eller 799 til vanlig men jeg kjøpte på tilbud til 499 :) finnes i sort, rosa, rød og blå

HAHAHA,, vi kan vel bruke den begge to[8D] men den var vel mest brukt til lisja jeg tenkte ja[:D] hihi.. takk for tipsene, skal sjekke det ut nåt jeg skal til byen[;)]

ORIGINAL: Flaskemamma

HAHAHA,, vi kan vel bruke den begge to[8D] men den var vel mest brukt til lisja jeg tenkte ja[:D] hihi.. takk for tipsene, skal sjekke det ut nåt jeg skal til byen[;)]

Haha okey[;)] Men syns den Nille-matta er fin[;)]
Men kjøpte jeg jo da ikke på Obs[8D]

ORIGINAL: nurkis og Sander

ikke?[8D] hihi.. kanskje jeg skal kjøpe ein haug med slike brikker ja!! da rabler det vel for gubben når jeg puzzler hele stuagulvet[;)]

ORIGINAL: nurkis og Sander

ikke?[8D] hihi.. kanskje jeg skal kjøpe ein haug med slike brikker ja!! da rabler det vel for gubben når jeg puzzler hele stuagulvet[;)]

hahaha ikke sant[8D] 

Back
Topp