Treningsklær

Cam91

Flørter med forumet
Har dere noen tips til behagelige, rimelige og gode treningsklær i graviditeten? Jeg får snart ikke på meg tightsene lenger og de jeg fortsatt kan bruke begynner å stramme en del på magen.. :hilarious: skulle hatt noen nye topper også for begynner å bli trange de og haha. Noen gode tips? :happy:

Har dere noen tips til behagelige, rimelige og gode treningsklær i graviditeten? Jeg får snart ikke på meg tightsene lenger og de jeg fortsatt kan bruke begynner å stramme en del på magen.. :hilarious: skulle hatt noen nye topper også for begynner å bli trange de og haha. Noen gode tips? :happy:
Jeg bruker mannens t-skjorter når jeg trener, men må også ha ny tights. Har fått anbefalt aim’n sine, men ikke fått bestilt enda.

Jeg kjøpte nylig noe fra Tights butikken. Veldig fine treningsklær og rimelig synes jeg. Kjøpe en treningsbukse som var en større størrelse jeg pleier å bruke som var komfortabel i livet.

Kjøpte gravidtights fra flex sist graviditet og elsket de Veldig stretchy og deilig. Kjøpte de når magen begynte å vise og kunne bruke de hele graviditeten. Brukte de også en del i barsel fordi de var så deilig.

Syns bara-sine fortsatt sitter behagelig på tenker at når de ikke passer lenger så er jeg ferdig med å trene til jeg blir svett :hilarious:

Trekker den tilbake! :hilarious: måtte inn i mine bara-gravid-tights i dag... magen har vokst SINNSYKT mye bare siste uka :bag: fant heldigvis gravid-tights i skuffen, hadde glemt at jeg hadde de! :hilarious: .. men de er å anbefale! De går høøøøyt opp, og har praktiske lommer

Kjøpte noen fra HM sin sports kolleksjon i større størrelse siden de ikke vil bli brukt i årevis, enkle og såå myke! Kan bo i de :P

Back
Topp