Treningsklær

Novemberbarn14

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Novemberbarna 19
Septemberlykke 2021
Noen som har erfaringer om gode treningsklær med plass til magen? Tenker mest på tights da jeg føler at jeg har bodd i treningstights siden corona startet:p mange av tightsene jeg bruker begynner å stramme rundt magen, men i en størrelse større blir de løse og slapp i rumpa og lårene:D

Noen som har erfaringer om gode treningsklær med plass til magen? Tenker mest på tights da jeg føler at jeg har bodd i treningstights siden corona startet:p mange av tightsene jeg bruker begynner å stramme rundt magen, men i en størrelse større blir de løse og slapp i rumpa og lårene:D
Har ikke testet de, men mente jeg så noen fra Adidas inne på zalando. her måtte jeg gi opp treningen for en stund. :rolleyes:

Gravid-tights er nok noe av det verste jeg lagt penger i. MEN tightsen fra Aim og Bumpro med høyt liv er geniale. Både som litt gravid, mye gravid og etter fødsel. :)

Jeg har nærmere bestemt disse, og er knallfornøyd!

Aim’n Black Stripe Reflective Tights
BumPro Hyper (best! <3 )
Aim’n Cheetah Tights

:)

Vedlegg

• E6F10018-2428-4739-9AA9-9152D32F79A5.png
    E6F10018-2428-4739-9AA9-9152D32F79A5.png
    74,6 KB · Visninger: 25
Har vanlig treningstights fra Adidas og Reebok som begge er lave i livet og som er brukt gjennom et svangerskap, så det kan også funke. Jeg er personlig ikke så glad i gravidbukser og tightser med et sånn "bånd" til å dra langt opp på magen, har en 2XU gravidtights som er nesten ubrukt pga. dette. Husker mange anbefalte Run and Relax sin Bandha tights i min forrige termingruppe. Jeg har en, men den er litt mindre fleksibel i stoffet enn de jeg endte med å bruke, så hvis man skal bruke den som gravidtights tror jeg det er lurt å gå opp en str.

Gravid-tights er nok noe av det verste jeg lagt penger i. MEN tightsen fra Aim og Bumpro med høyt liv er geniale. Både som litt gravid, mye gravid og etter fødsel. :)

Jeg har nærmere bestemt disse, og er knallfornøyd!

Aim’n Black Stripe Reflective Tights
BumPro Hyper (best! <3 )
Aim’n Cheetah Tights

:)
Takk for tips! Skal legge inn en bestilling på en bumpro tights, er så greit med tights.no, super enkelt å returnere om det skulle være bomkjøp:)

Takk for tips! Skal legge inn en bestilling på en bumpro tights, er så greit med tights.no, super enkelt å returnere om det skulle være bomkjøp:)
Husk at d er ikke gratis retur på varer på Tights.no
Kjøpte noe selv i fjor og den passet ikke. Så måtte betale for frakt på retur....

Har til nå brukt en nike tights, den er høy på livet men ruller ikke ned. Nike performance one.
Bumpro sin syns jeg ikke holder seg godt nok oppe på meg.
Har en fra sport outlet, endurance franza, som jeg kjøpte sist gang, den har holdt godt, men når magen ble stor måtte jeg ha en singlet nedi for at den ikke skulle skli ned.
Den beste var faktisk rönisch sin gravidtights, den gleder jeg meg til å ta frem igjen. Får nå tak i den hos getinspired nå har jeg sett.

Vurderer selv å kjøpe en fra adidas. Men, jeg liker de med stoff som går over magen, ble såpass stor sist at jeg følte det hjalp å holde ting litt på plass.

Har til nå brukt en nike tights, den er høy på livet men ruller ikke ned. Nike performance one.
Bumpro sin syns jeg ikke holder seg godt nok oppe på meg.
Har en fra sport outlet, endurance franza, som jeg kjøpte sist gang, den har holdt godt, men når magen ble stor måtte jeg ha en singlet nedi for at den ikke skulle skli ned.
Den beste var faktisk rönisch sin gravidtights, den gleder jeg meg til å ta frem igjen. Får nå tak i den hos getinspired nå har jeg sett.

Vurderer selv å kjøpe en fra adidas. Men, jeg liker de med stoff som går over magen, ble såpass stor sist at jeg følte det hjalp å holde ting litt på plass.
Rönisch sin har jeg hørt masse bra om. Ja, liker at de går over magen jeg også, takler ikke de som går under magen:)

Rönisch sin har jeg hørt masse bra om. Ja, liker at de går over magen jeg også, takler ikke de som går under magen:)
Da ville jeg tatt sjansen på den, jeg gleder meg til jeg kan ta den i bruk igjen.

Har sett at Adidas har kommet med gravidtights med høyt liv, det samme har icaniwill og et merke til som jeg ikke kommer på (de har ikke norsk nettbutikk). De hadde både gravidtightser og sportsbh til amming.

De har mamma treningtights på HM til en hyggelig pris. Ikke prøvd akkurat den selv, men har hatt noe tilsvarende fra dem som jeg har brukt ved tidligere graviditeter. Funker fint!

Back
Topp