Treningsklær

Nette85

Glad i forumet
Himmelbarn
Julibarna 2019
Augustlykke 2022 ❤️
Er der noen som har tips på hvor en kan få tak i gode tur/treningsklær for gravide?
Jeg har kikket på Stormberg.no, men enten så får plaggene elendig kritikk, eller så er de utsolgt for de vanligste størrelsene.. noen med erfaringer med Stormberg sine gravidklær?
Det er ikke like lett å få på seg de vanlige turklærne lengre...

Følger denne. Har ei vinterbilder som jeg kan vrubr nå med smekken åpen og med bukseseler, men utover våren må jeg finne på noe annet. Har ikke hatt ork til å rote meg til Stormberg butikken enda. Ellers har jeg kjøpt en god mulighet treningstights på Cubus i en størrelse for stor og den fungerer egentlig fint enn så lenge

Følger denne. Har ei vinterbilder som jeg kan vrubr nå med smekken åpen og med bukseseler, men utover våren må jeg finne på noe annet. Har ikke hatt ork til å rote meg til Stormberg butikken enda. Ellers har jeg kjøpt en god mulighet treningstights på Cubus i en størrelse for stor og den fungerer egentlig fint enn så lenge

Du trenger ikke å kave deg til Stormberg-butikken. Jeg gjorde det, og fikk beskjed om at gravidkolleksjonen kun finnes på nett.. litt kjipt, men.. De sa at de i det minste hadde en god fornøydgaranti om at du kunne returnere varene i butikk.
Cubus har en del gode tights som jeg også bruker, men foretrekker turbukser i litt terreng og skog.
Håper vi får noen gode tips etterhvert!

Jeg kjøpte Stormberg gravidtights i størrelse L da den var på 70% uten å prøve på. Meeeen, den er gedigen! Går opp til puppene og sklir ned. Var ute og løp i sted og angret kjapt på at jeg hadde tatt på meg gravidtightsen, den skled ned hele tida. Fryktelig irriterende.
Har også kjøpt Pierre Robert yogatights seamless i en str større- magisk å ha på. Funker til løping, step og pilates. Beste kjøpet. Var på salg til 150kr :) :happy093

Du trenger ikke å kave deg til Stormberg-butikken. Jeg gjorde det, og fikk beskjed om at gravidkolleksjonen kun finnes på nett.. litt kjipt, men.. De sa at de i det minste hadde en god fornøydgaranti om at du kunne returnere varene i butikk.
Cubus har en del gode tights som jeg også bruker, men foretrekker turbukser i litt terreng og skog.
Håper vi får noen gode tips etterhvert!

Æsj, skulle gjerne ha sett og prøvd de ulike modellene da, men greit å vite at det ikke går..

Æsj, skulle gjerne ha sett og prøvd de ulike modellene da, men greit å vite at det ikke går..

Ja, det er veldig irriterende.. ihvertfall nå som det ikke er så mange alternativer på gravidturklær. En kan liksom ikke bare gå til neste butikk om Stormberg ikke passer.

Bestilte fra Stormberg sist. Jeg er en stor strl M til vanlig og jeg fikk ikke brukt buksa i M fra stormberg under graviditeten da den «magedelen» var altfor stor. Så de er store på strl. Jeg har endel romslige thigthser (synes de fra H&M er gode rundt magen)som blir å holde løpet ut, også stjeler jeg overdelene til mannen når jeg blir litt bollete :angelic:

Bestilte fra Stormberg sist. Jeg er en stor strl M til vanlig og jeg fikk ikke brukt buksa i M fra stormberg under graviditeten da den «magedelen» var altfor stor. Så de er store på strl. Jeg har endel romslige thigthser (synes de fra H&M er gode rundt magen)som blir å holde løpet ut, også stjeler jeg overdelene til mannen når jeg blir litt bollete :angelic:

Ja, jeg leste at magedelen på den fineste av turbuksene til Stormberg var rar, «usymmetrisk» og litt pløsete.. jeg skulle gjerne holdt meg til tights jeg også, men er så glad i turbukser når en går litt utenfor allfarvei. Mannen har allerede innsett at han mister retten til gensrene sine etterhvert :joyful:

Jeg kjøpte en del klatrebukser sist, i merket Prana (modell Sidra tror jeg den heter). Der finnes det noen som har oppbrettbar linning, så kan brukes både opprettet og ned. Linningen holdt veldig bra på elastisiteten, og jeg kunne bruke de når jeg ikke var gravid også. Hovedstoffet på modellen jeg har er bomull, litt sånn dongeriish :)

Last edited:
Jeg kjøpte en del klatrebukser sist, i merket Prana (modell Sidra tror jeg den heter). Der finnes det noen som har oppbrettbar linning, så kan brukes både opprettet og ned. Linningen holdt veldig bra på elastisiteten, og jeg kunne bruke de når jeg ikke var gravid også. Hovedstoffet på modellen jeg har er bomull, litt sånn dongeriish :)

Hvor kjøpte du de?

Jeg har kjøpt gravidtights fra stormberg. De er forsåvid grei, men stor i størrelsen så ville definitivt gått ned en størrelse. Det er ikke små størrelser i nettbutikken, men keg kjøpte min i vanlig butikk så stemmer ikke at de ikke har gravidklær i vanlig butikk. Enn så lenge så bruker jeg tights som var opprinnelig for store til meg før :cat:

Xxl har en sømløs treningstights fra casall til 350! Kjøpte den i går og den er helt fantastisk!

Back
Topp