Treningsklær?

emma1

Betatt av forumet
Noen som har tips til treningsklær?
Tights, genser osv. Må finne noe som går over kula...

Har kjøpt meg en treningstights fra Stormberg, som er for gravide. Kan ikke si den er perfekt akkurat, liker helst at tightser sitter stramt. Men den er veldig behagelig da. Bestilte den i S, selv om jeg egentlig er en M, siden jeg så folk hadde skrevet at den var stor i størrelsen. Den tiltrekker seg støv, så klesrulle burde følge med [emoji6][emoji23]
Vet at 2XU også har en tights, kikket litt på den, men wow, så sykt dyrt!! Så den gadd jeg ikke kjøpe for denne korte tiden, selv om jeg sikkert kunne fått solgt den.
Stormberg har også litt annet, t-skjorter osv, til gravide [emoji106][emoji106][emoji106]

Jeg bruker forresten Kari traa sine overdeler da flere har vist seg til å være lange [emoji33][emoji28]

Jeg elsker 2xu kompressjonstights for gravide! :D

Har en ubrukt til salgs i str L, 900,- om noen er interessert :)

Jeg bruker HM sine yogatights. De sitter godt på og har høyt liv slik at jeg får dem godt opp på magen. Har gått opp 1-2 str ifht hva jeg brukte før og synes disse er kjempekomfortable, pluss at de er et rimeligere alternativ til 2xu.. av topper liker jeg kari traa sin butterfly kolleksjon, disse er lange og med god stretch til voksende mager

Har en for gravide fra stormberg (str da, bruker s-m til vanlig) og en fra casall (seamless, fra getinspired) og ellers bruker jeg tights som kan brettes ned (har 2 stk som jeg brukte før graviditet som kan brettes uten de er fine stramme) :) singleter fra rønisch som er lange, og adidas har noen lange. Har treningsgenser fra getinspired, merke envy. Den er lang og god :)

Jeg bestilte fra gymshark idag. Sømløs highwaist tights som hadde realease idag klokke 16.00. Den ser kjempegod ut [emoji106] Fikk mail etter en halvtime om at den allerede var sendt.
cfd5ca597589d85e8701b110fe587036.jpg

Last edited:
Casall seamless yoga tights er helt fantastisk

Back
Topp