treningsklær??

*Frk.Mamma

Gift med forumet
noen som har noe nettsie til rimelige og greie treningsklær? gjere en sånn shorts rett under knærne og noe topper som puster og noen gode sko. har meldt meg inn på teningsenteret i dag og å h noen klær som er gode og trene i og ikke store joggebukser som jeg bare har.

Anbefaler MXDC sine klær, litt dyre, men etter å ha jobbet på treningssenter og trent aktivt så og si hele livet, så vet jeg av erfaring at man får det man betaler for. Styr unna de billige treningsklærne (som f.eks. H&M osv.) Og gå for kjente merkevarer. Du får en mye bedre treningsopplevelse med riktige klær og sko!

Jeg har blitt veldig glad i Missing Link sine klær, synes de sitter bra på min kropp og er kule, og de er ofte litt billigere enn mange av de andre merkene. Men vet ikke hvor man får tak i på nett da. Her hvor jeg bor selges Missing Link på MX-Sport i hvertfall.

MathiasOgMamma skrev:

M3rl0t skrev:
Anbefaler MXDC sine klær, litt dyre, men etter å ha jobbet på treningssenter og trent aktivt så og si hele livet, så vet jeg av erfaring at man får det man betaler for. Styr unna de billige treningsklærne (som f.eks. H&M osv.) Og gå for kjente merkevarer. Du får en mye bedre treningsopplevelse med riktige klær og sko!

Jeg har H&M treningsklær og er kjempefornøyde. Gode, myke, behagelige klær. Har også Addidas og Frank Shorter, men merker ikke forskjell fra billige og dyre. Og jeg har trent siden jeg var 6 år. Så smaken er som baken - delt.

Kommer jo såklart an på hva man trener og hvor mye..

MathiasOgMamma skrev:

M3rl0t skrev:

MathiasOgMamma skrev:

M3rl0t skrev:

Jeg har H&M treningsklær og er kjempefornøyde. Gode, myke, behagelige klær. Har også Addidas og Frank Shorter, men merker ikke forskjell fra billige og dyre. Og jeg har trent siden jeg var 6 år. Så smaken er som baken - delt.

Kommer jo såklart an på hva man trener og hvor mye..

Javel?

Er jo forskjell på slitasje ettersom hva man trener.. Jeg har selv jobbet som instruktør i Elixia, og snakker bare av erfaring. Hvis du har en annen erfaring, så for all del..

MathiasOgMamma skrev:

M3rl0t skrev:

vet du om hm selger treningeklær på nettsiden? finner ikke noe der jeg

h&m klærne er flotte gode trenigsklær!!

liker best adidas treningsklær.

Back
Topp