Treningsklær til gravide

Bee

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Har du noen treningsklær å anbefale?
Spesielt bukser!

Jeg er endelig i bedre form, etter en lammende kvalme de tre første mnd.
Men nå føler jeg for å starte treningen igjen (badevekten er helt enig :P ).
Prøvde på noen av mine vanlige treningsklær i dag og ikke en gang yogabuksene var behagelige....
Magen har poppet ut de siste to ukene og det føles veldig ubehagelig med strikk som går rett over magen. Ikke ser det noe pent ut heller.
Så jeg tenker at jeg må investere i noen myke, funksjonelle tights med høyt liv. Tips anyone?

• Liker
Reactions: Io
Har du sett på hm? Jeg kjøpte noen mamma-yogabukser der. De ble min beste venn på slutten av graviditeten da jeg hadde fått for store lår og rumpe til de vanlige mamma-jeansene:D

På HM har de noen utrolig deilige bukser i sportsavdelingen! Svart med et grått, bredt felt øverst som kan brettes dobbelt eller kose over magen ^^ jeg kjøpte min fjerde nå. Jeg bor i dem:)

På HM har de noen utrolig deilige bukser i sportsavdelingen! Svart med et grått, bredt felt øverst som kan brettes dobbelt eller kose over magen ^^ jeg kjøpte min fjerde nå. Jeg bor i dem:)
Da skal jeg ta en tur på en HM med litt større utvalg. Har en treningsshorts av den typen, med grått stoff som kan brettes ned.
Fant også en sånn type tights i merket Nike, men de koster jo skjorta. Så det gjør i ingenting med flere og rimeligere alternativ :)
Takk for tips!

Back
Topp