Treningsklær for gravidmage

Løven93

Elsker forumet
Himmelbarn
Noen som har noen anbefalinger på treningsklær spesielt tights for gravidmager? Som er squat sikkert og som ikke sklir. Som kan dras over magen? Og som holder ‘’ting’’ på plass :angelic: Trener styrke og jogging.

Ikke gravidtights, men Lululemon Align er helt magiske. De har høyt liv og holder ting litt litt på plass (ikke typ figurformende, det er vanskelig å takle som gravid), men likevel så elastiske at jeg ser for meg at jeg kan bruke de så og si hele svangerskapet. Jeg er i uke 28 nå. Stort pluss at de kan brukes etterpå også. De er dyre, men så verdt det. Har bodd i mine siden jeg ble gravid og har lagt inn søk på Tise sånn at jeg lan skaffe meg et par til siden jeg ser for meg at jeg vil bo i dem i permisjonstiden også.

Hvis du vil ha noe rimeligere så synes jeg gravidtreningstøyet fra H&M er ganske bra.

Bruker fremdeles Pierre Robert sine yogatightser, kjøpte en gravidtights på Tights - men likte verken passform eller stoffet.

Reebok sin har fungert godt for meg. Den holder seg godt oppe. Kan trekkes over hele magen. Trente CrossFit i den fra starten av svangerskapet og opp til termin. Satt like godt hele tiden. Jeg hadde rohnisch sin og men den var litt stivere på en måte… tights fra H&M og Lindex fungerte knapt til å gå tur i… de skled veldig ned.

Helt ærlig vil jeg tro dette kommer veldig an på kroppsfasong også. Jeg er slank, men har litt store hofter. Opplever ofte at bukser som passer over hoftene er for vide i midjen.

Jeg var superfornøyd med hm sin supersoft tights under hele graviditeten (og nå etter). Ellers hadde jeg en gravidtights fra hm som også satt veldig godt. Tidlig i graviditeten satt også Bara sin shape-tights og Aimn sin tribe-tights veldig godt, men de begynte tidligere å rulle ned når magen kom for fullt (ser på bilder at jeg brukte de frem til ca uke 25).

Jeg har brukt og anbefaler gravidtightsene fra Reebok eller BARA. Begge er squat proof og av god kvalitet! :joyful: Begge har norsk nettbutikk, men tror BARA kun kan bestilles på nett og ikke kjøpes i butikk...
Lykke til med trening og svangerskap!:Heartpink

Last edited:
Back
Topp