Treningsklær for gravide??

TRULTEMOR81

Gift med forumet
Oktoberfruene 2018
Januarlykke 2020
Jeg har nå vokst ut av alle treningstoppene/overdelene mine og trenger noen nye.

Hvor i all verden får man kjøpt dette?

Er ikke glad i fargesprakende klær og skulle gjerne hatt en svart/grå/hvit topp med korte armer f eks. Har lett på nett forgjeves. Vet Stormberg har noe men kun lilla/oransje etc. [emoji21]

Tights for gravide fra 2XU har jeg skaffet (bestilte hos XXL) og er veldig fornøyd med den.

Noen som har funnet noe brukandes???

Vanlige bomull gravid- tskjorter i 2pack fra H&M? Jeg har kjøpt fire sånne jeg bruker, ellers har jeg noen romslige yoga-topper. Har egentlig null behov for eget gravidtreningsklær, har ikke vanlige treningsklær en gang, men bruker de til litt yoga og gåturer :)

Stormberg har endel[emoji5]

Så langt passer en del av trenings t-skjortene mine, så har ikke sett så nøye på det, men jeg tenker å satse på store t-skjorter. Mulig HM har noe?

Hvordan er størrelsen på den treningstightsen? Buksen begynner å bli stram her også og den ser bra ut, men litt usikker på størrelsen, gikk du for samme størrelse som du brukte eller en opp?

Så langt passer en del av trenings t-skjortene mine, så har ikke sett så nøye på det, men jeg tenker å satse på store t-skjorter. Mulig HM har noe?

Hvordan er størrelsen på den treningstightsen? Buksen begynner å bli stram her også og den ser bra ut, men litt usikker på størrelsen, gikk du for samme størrelse som du brukte eller en opp?
Jeg må nok også satse på store t-skjorter om jeg ikke finner noe annet.. Har noen jeg får på men midjen var ganske så smal før graviditeten så nå kryper det meste oppover. [emoji23] Magen har kommet mer frem de siste ukene (uke 27 nå).

Skal ta en sveip på HM. Vil helst ikke ha bomull.

Tightsen fra 2XU bestilte jeg i str. M. Pga høyde pleier jeg å ende på den str uansett. Passet fint rundt kulen og sitter godt. Veldig fornøyd! Overraskende god pris også - kun 399. [emoji38] Egner seg godt til både styrke og kondisjon synes jeg.

Jeg må nok også satse på store t-skjorter om jeg ikke finner noe annet.. Har noen jeg får på men midjen var ganske så smal før graviditeten så nå kryper det meste oppover. [emoji23] Magen har kommet mer frem de siste ukene (uke 27 nå).

Skal ta en sveip på HM. Vil helst ikke ha bomull.

Tightsen fra 2XU bestilte jeg i str. M. Pga høyde pleier jeg å ende på den str uansett. Passet fint rundt kulen og sitter godt. Veldig fornøyd! Overraskende god pris også - kun 399. [emoji38] Egner seg godt til både styrke og kondisjon synes jeg.

Ja 399 er virkelig en flott pris for 2XU! Har sett den til 1700 andre steder [emoji50]

Röhnisch har noen fine treningsklær (også topper) som er bumpevennlig :)

Back
Topp