treningsklær for gravide

MrsDumbledore

Lille spire <3
Novemberskattene 2014 <3
Noen som vet hvor de har dette? :) da noe som er mer formsydd og ikke har noe hold-in :p

Jeg kjøpte yogabukse på h&m . De hadde kun lang bukse desverre, men den var veldig behagelig. Har et ekstra tøystykke som egentlig skal brettes ned, men som er perfekt for oss til å brette opp over magen som andre gravidbukser:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kjøpte en deilig joggebukse på Cubus for en stund siden, den er egentlig ikke gravid-tøy men har mye stoff man kan dra over magen som en gravidbukse. Elsker den :D

Stormberg har ett liiite utvalg av treningsklær på nettbutikken. Jeg har akkurat kjøpt turbukse og jakke fra stormberg på finn.no. Ta en titt der.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjøpte et par vanlige, sorte tightser for gravide på H&M, og de fungerer gull for meg. Går til litt under knærne. :-) Ellers passer treningstoppen fra Kari Traa helt knall fortsatt, men vet ikke hvordan den blir mot slutten av svangerskapet. :-P

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Kjøpte en deilig joggebukse på Cubus for en stund siden, den er egentlig ikke gravid-tøy men har mye stoff man kan dra over magen som en gravidbukse. Elsker den :D

Jeg har kjøpt samme tror jeg på Cubus. Veldig behagelige å ha på :)

Back
Topp