TRENINGSDAGBOK

Chinchilla

Forumet er livet
Lager denne oversikten, så kan de som trener (uansett hvilken trening) føre det inn her hvis dere vil. Synes det er motiverende å se at andre også trener[:D]
Jeg er igang med shredding igjen, men kommer til å trene "normalt", altså jogge, treningssenter etc. etterhvert[:)] Da kommer jeg til å føre det inn her også.

Tirsdag 10.08: 30 day shred, dag 1- FULLFØRT!
Onsdag 11.08: 30 day shred, dag 2- FULLFØRT! Kan seriøst knapt reise meg eller sette meg ned.... smerte!!!!!!!!!!!!!!!!!
Torsdag 12.08: 30 day shred, dag 3- FULLFØRT! Workouten er mye lettere å gjennomføre enn forrige gang, men vurderte seriøst rullestol som fremkostmiddel idag... AU, AU, AAAAAAAAAAAAAAU!
Fredag 13.08: 30 day shred, dag 4- FULLFØRT! Jeg kan reise meg og sette meg ned uten å skrike- bare stønner litt- det begynner å bli deilig å trene igjen! [:D]
Lørdag 14.08: 30 day shred, dag 5- FULLFØRT! Dette levelet begynner å bli litt for lett, men tar 10 dager uansett- gidder jo ikke mer enn 10 dager på level 2 og 3! [;)]
Søndag 15.08: 30 day shred, dag 6- FULLFØRT! Deilig å trene etter besøk idag- men sykt varmt! (25 grader ute.....)
Mandag 16.08: 30 day shred, dag7- FULLFØRT! Piece of cake....hehehe! [:)]
Tirsdag 17.08: 30 day shred, dag 8- FULLFØRT! Inne i en god steam nå! [:)]
Onsdag 18.08: 30 day shred, dag 9- FULLFØRT! Level 1 er kjedelig! 1 dag igjen!
Torsdag 19.08: 30 day shred, dag 10- FULLFØRT! ENDELIG ferdig med Level 1!

Klar for level 2:

Fredag 20.08: 30 day shred, dag 11-
Lørdag 21.08: 30 day shred, dag 12-
Søndag 22.08: 30 day shred, dag 13-
Mandag 23.08: 30 day shred, dag 14-
Tirsdag 24.08: 30 day shred, dag 15-
Onsdag 25.08: 30 day shred, dag 16-
Torsdag 26.08: 30 day shred, dag 17-
Fredag 27.08: 30 day shred, dag 18-
Lørdag 28.08: 30 day shred, dag 19-
Søndag 29.08: 30 day shred, dag 20-

30 days shred på meg også[:)] (27 dager rekker jeg[;)])

Level 1:
*Dag 1:Fullført + 1 times kjapp gange
*Dag 2:Fullført + 15 min løping på elipsemaskin
*Dag 3:Fullført ...ikke fullt såå støl i dag[:)]
*Dag 4:Fullført + aktiv lek med 3 åringen ute der jeg var tyven som måtte løpe fra politet[:D][:D]
*Dag 5: Ikke fullført...Unnkyldning: Ble overrasket av min kjære som hadde ordnet med barnevakt, vorspiel og bytur! [:D]Jeg skulle egentlig trene på kvelden..[X(]
*Dag 6: Halvveis[8D] Kan vel ikke si at energien og treningsformen var helt 100% i dag nei[;)]
*Dag 7:Fullført Back on track[:)]
*Dag 8:Fullført level 1 og level 2 OMG jeg er sliiiiiiiten[:-] Tok begge i dag for ta igjen for at jeg ikke rekker 30 dager før operasjon. Går over til level 2 i morgen[;)]

Level 2:
*Dag 9:Fullført Jeg er sliten ja!
*Dag 10:Fullført Gikk litt bedre i dag[:)]
*Dag 11:Fullført + 3 timers effektiv husvask først..var jo ferdig varmet opp før shredden[:D]
*Dag 12:Fullført + 1 times trilletur
*Dag 13: 1.5 times trilletur, men ikke i form til 30 days shred i kveld
*Dag 14: Begynt på antibiotika og fått "treningsforbud"....passer meg dårlig[>:] Ser an litt i kveld!
*Dag 15:

Og så dytter vi opp og viser hvor flinke vi er, ikke sant ninni?

ORIGINAL: Chinchilla

Ja, selvfølgelig!![:D] Har faktisk fått med meg mannen på dette, han ligger 1 dag bak meg[;)] Han var så kjekk å skulle vise meg hvor enkelt dette var, men da han holdt på å dø etter 14 minutter fant han ut at han trengte dette selv[8D][:D]

ORIGINAL: ninni82

Ja, selvfølgelig!![:D] Har faktisk fått med meg mannen på dette, han ligger 1 dag bak meg[;)] Han var så kjekk å skulle vise meg hvor enkelt dette var, men da han holdt på å dø etter 14 minutter fant han ut at han trengte dette selv[8D][:D]

Hahaha..... ja, det er mange som er tøff i trynet når de skal begynne- men det er en tøff og effektiv workout altså! Mannen min var med forrige gang jeg gjennomførte, men han ga seg etter ca. to uker- pingle asså![8D]

ORIGINAL: ninni82

Hahaha..... ja, det er mange som er tøff i trynet når de skal begynne- men det er en tøff og effektiv workout altså! Mannen min var med forrige gang jeg gjennomførte, men han ga seg etter ca. to uker- pingle asså![8D]

Hehe...ja, lurer på hvor lenge min holder ut[;)] Bare håper JEG holder ut, har jo ikke vært gjennom dette før..men jeg er hvertfall motivert nå og det er nok det viktigste![:)]

Ingen andre som vil føre treningsdagbok??????

Idag er det HETT i Bergen altså!!!

Vi er flinke ninni!!!![:)]

Tjohei! Hvordan går det ninni??? Er du i rute?

Hei[:D]
Jeg er i rute vettu, det går veldig bra og jeg er motivert for å fullføre dette!!
Kjenner faktisk det er veldig motiverende at du også holder på, må innom hver dag og sjekke at du er med, hihi[:D]
Mye lettere å ikke gi seg når man har en som også holder på!!!

Hvor tunge vekter bruker du forresten?

SÅNN- endelig ferdig med kjedelige Level 1, hehehe. Uansett- det er en TØFF workout altså!!!!!!! Begynner helgen med Level 2, flott det............. hehe! [8D]

Går det bra på level 2? Jeg sliter med styrkeøvelsene her altså, tror vektene mine kunne vært litt lettere[:-]

Back
Topp