Treningsdagbok uke 23 for desemberjentene. :)

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Kom igjen jenter.. :) Nå begynner energien min å komme tilbake igjen.. Passerer 12 uker i morgen.. Endelig.!

Mandag:
Tirsdag:
Onsdag:
Torsdag:
Fredag:
Lørdag:
Søndag:
 
Gleder meg til jeg kan si det :p
Men tror jeg skal prøve å få til noe form for trening denne uken :)
 
Gleder meg til jeg kan si det :p
Men tror jeg skal prøve å få til noe form for trening denne uken :)
Trekker det tilbake. . Kvalm igår kveld og elendig I magen idag.. :( blir ikke noe trening idag hvertfall. Og ikke igår heller..:/
 
Trekker det tilbake. . Kvalm igår kveld og elendig I magen idag.. :( blir ikke noe trening idag hvertfall. Og ikke igår heller..:/

Lå rett ut på sofaen etter jobb i går jeg også, en liten tur med hunden var alt jeg greide :(
Ny dag, nye muligheter! Først ul og sjekke ståa..bare å holde nervene i sjakk er en treningsøkt i seg selv :p
 
Lå rett ut på sofaen etter jobb i går jeg også, en liten tur med hunden var alt jeg greide :(
Ny dag, nye muligheter! Først ul og sjekke ståa..bare å holde nervene i sjakk er en treningsøkt i seg selv :p
Lykke til!! Har ligger rett ut den siste uken.. Er så kvalm! Vet at jeg ikke blir kvalmere av å trene men kommer meg knapt opp av sofaen:(
 
Lykke til!! Har ligger rett ut den siste uken.. Er så kvalm! Vet at jeg ikke blir kvalmere av å trene men kommer meg knapt opp av sofaen:(

Det gikk ikke bra, så nå skal kroppen tynes i 10 dager før ferie! Magen skal vekk! (Bearbeiding av MA)
 
Mandag:
Tirsdag:
Onsdag: pt-time 55 min styrke hele kroppen..
Torsdag:
Fredag:
Lørdag: rooolig rur I skog med en 2 åring. Ca 1 time
Søndag: joggetur 30 min :)
 
Last edited:
Det gikk ikke bra, så nå skal kroppen tynes i 10 dager før ferie! Magen skal vekk! (Bearbeiding av MA)
Åh, det var ufattelig trist å høre.. Føler så utrolig med deg.. Var der selv i februar:( det er bare så utrolig leit... stor og varm klem
 
Gått tur i 50 min i dag og tillegg lagt inn 20 squats :p så fått rørt meg i dag og veldig deilig :)
 
Gikk 45 min i skogen med bikkja i dag.
Imponert over dere som faktisk trener! Det er jeg virkelig ikke i stand til nå :)
 
Endelig litt aktivitet her også! 6,5 km spasertur, rolig tempo. Ikke direkte trening, men mer aktivitet enn de siste 4 ukene sammenlagt!
 
Syklet til Bhg både på morgenen og ettermiddag. Fornøyd med det :)
 
Har vært på by/shoppingtur med svigermor i dag, gått rundt i 4 timer minus middag. Godt fornøyd med det mtp hvordan aktivitetsnivået har vært den siste tiden...
 
Fått streng beskjed av fysio om å slappe av! Hadde fått øvelser for å styrke bekkenet siden jeg har bekkenløsning, men nå får jeg ikke gjør de en gang. Kroppen er helt utslitt,og jeg har null ekstra overskudd å bruke.
Men håper å kunne begynne å gå litt tur i løpet av neste uke..
 
Fått streng beskjed av fysio om å slappe av! Hadde fått øvelser for å styrke bekkenet siden jeg har bekkenløsning, men nå får jeg ikke gjør de en gang. Kroppen er helt utslitt,og jeg har null ekstra overskudd å bruke.
Men håper å kunne begynne å gå litt tur i løpet av neste uke..
Uff, så kjedelig da:( men bare å høre på fysio. Håper det bedrer seg litt..:)
 
Hagearbeid hele søndagen! Telles kanskje ikke akkurat som trening.. Sliten i potene da:)
 
Dobbelpost
 
Back
Topp