Treningsdagbok for desemberjentene uke 19

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Da lager jeg en ny dagbok :)
Mandag :
Tirsdag :
Onsdag :
Torsdag :
Fredag :
Lørdag :
Søndag :
 
Mandag : pt time 55 min styrke overkropp pluss 10 min jogg oppvarming
Tirsdag :
Onsdag :
Torsdag :
Fredag :
Lørdag :
Søndag :
 
Bra jobbet Raro! Her tror jeg det blir dårlig med trening denne uken,nå er jeg så kvalm at bare å holde ut noen timer på jobb er utfordring nok :(
 
Bra jobbet Raro! Her tror jeg det blir dårlig med trening denne uken,nå er jeg så kvalm at bare å holde ut noen timer på jobb er utfordring nok :(
Ble en bra start. . Merker at om jeg sover nok.. dvs minst 10 timer I døgnet så går det greit:) men skal være sagt at eg gikk rett hjem og la meg I sengen :)
 
Dobbelpost
 
Lørdag : 1,2 mil sykkel terreng;)
Mandag: 1,2 mil sykkel
Tirsdag:
Onsdag: 3 km powerwalk oppvarming. Styrke ben.
Torsdag: Styrke armer (husmor versjon)
Fredag:
Lørdag:
Søndag: 4 km cardio. Styrke fullkropp.

Wuuhuu... endelig i gang etter altfor mange uker på ræva! :D
 
Last edited:
Himmel så flinke dere er :)
Her går det mot ukens første økt..på tide når en kommer til søndag det?:)

Formen har vært elendig, blitt forkjøla (allergi kanskje? :p ) i tillegg til uggen så her har det vært nok med jobb,unger og korte turer med hunden. Går for noen rolige intervaller i dag, så kanskje man kan booste kondisen litt?:)
 
I dag var det umåtelig tungt :( Som forventet egentlig. Allikevel fant jeg en god rytme med 30s/30s gå-løp intervaller. 25 min på mølla, 2x5min intervaller :)
Rodde også 1000m på 5 min, så er nok ikke helt bak mål :p
 
Denne uka gikk skikkelig dårlig! Men glad for det ene passet jeg orket:) Håper på bedre tider neste uke:) Ha en bra treningsuke jenter :)
 
Denne uka gikk skikkelig dårlig! Men glad for det ene passet jeg orket:) Håper på bedre tider neste uke:) Ha en bra treningsuke jenter :)
Eg og.. kun en økt denne uken. . Håper på bedre tider neste uke :)
 
Back
Topp